درخواست ویزا برای یک پرسپولیسی ، خبر شادمان کننده برای یحیی و سرخ ها رسید

به گزارش فیس راز، ظاهرا فدراسیون فوتبال برای 35 بازیکن درخواست ویزا نموده و امروز تعدادی از بازیکنان لیگ رجحان و اعضای تیم برای دریافت ویزا این کشور در محل سفارت بلغارستان حاضر شدند.

درخواست ویزا برای یک پرسپولیسی ، خبر شادمان کننده برای یحیی و سرخ ها رسید

به گزارش خبرنگاران تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است 16 شهریور در اولین بازی محبت آمیز فیفادی سپتامبر به مصاف بلغارستان برود.

ظاهرا فدراسیون فوتبال برای 35 بازیکن درخواست ویزا نموده و امروز تعدادی از بازیکنان لیگ فزونی و اعضای تیم برای دریافت ویزا این کشور در محل سفارت بلغارستان حاضر شدند.

محمد حسین مرادمند، مدافع استقلال و فرشید اسماعیلی، هافبک نساجی که پس از یک سال مصدومیت در بازی با پیکان اولین بار به زمین رفت جزء نفراتی هستند که در سفارت بلغارستان حاضر شدند.

خبر امیدوارکننده برای پرسپولیسی ها هم این است که میلاد سرلک که برای تاریخ اول شهریور برگه اعزام به خدمت دارد، هم امروز در این محل حاضر شد تا پیگیر دریافت ویزای بلغارستان باشد.

با این شرایط اگر سرلک در فهرست نهایی تیم ملی برای این بازی قرار بگیرد، مسئله ای برای ادامه حضور در پرسپولیس نخواهد داشت. در غیر این صورت باید خود را برای گذراندن خدمت سربازی به پادگان معرفی کند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2376

به "درخواست ویزا برای یک پرسپولیسی ، خبر شادمان کننده برای یحیی و سرخ ها رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "درخواست ویزا برای یک پرسپولیسی ، خبر شادمان کننده برای یحیی و سرخ ها رسید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ویزا برای یک پرسپولیسی ، خبر شادمان کننده برای یحیی و سرخ ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید