دروازه بان برزیلی: از گیتی پسند شناخت داشتم، به خانواده ام پیشنهاد دادم به اصفهان سفر نمایند

به گزارش فیس راز، دروازه بان برزیلی تیم گیتی پسند می گوید از فوتسال ایران شناخت داشته و حتی گیتی پسند و چند بازیکن ایرانی را هم از قبل می شناخته است.

دروازه بان برزیلی: از گیتی پسند شناخت داشتم، به خانواده ام پیشنهاد دادم به اصفهان سفر نمایند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال گیتی پسند پس از اینکه رضایت نامه سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش خود را برای پیوستن به تیم گاز پروم روسیه صادر کرد با یک دروازه بان برزیلی وارد مذاکره شد. در نهایت آلکس فالکون راهی ایران شد تا اولین دروازه بان برزیلی تاریخ لیگ برتر ایران گردد. این دروازه بان عملکرد خوبی در تیم گیتی پسند داشت و نامش را بر سر زبان ها انداخت.

فالکون در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص اینکه چه شد لیگ ایران و تیم گیتی پسند را انتخاب کرد گفت: من از فوتسال ایران شناخت قبلی داشتم و می دانستم که فوتسال در ایران سطح بالایی دارد. از طرفی با توجه به حضور چند بازیکن و مربی برزیلی در تیم گیتی پسند با نام این تیم آشنا بودم و وقتی پیشنهاد بازی در این تیم را دریافت کردم اینطور نبود که شناختی نداشته باشم.

فالکون در خصوص شناختش از فوتسال ایران تاکید نمود: من بازی های ایران در جام جهانی را دیده بودم و تیم ایران برای من یک سورپرایز بود چرا که فوتسال زیبایی را به نمایش گذاشتند. ایران چند بار هم به برزیل سفر نموده بود و بازی های ملی کشور شما را از نزدیک هم دیده بودم.

این دروازه بان برزیلی در خصوص شناختش از بازیکنان ایرانی اذعان داشت: من وحید شمسایی، مصطفی نظری و محمد کشاورز را می شناختم و بازی های این بازیکنان را از قبل دیده بودم.

فالکون در خصوص سطح تیم گیتی پسند و اینکه این تیم می تواند قهرمان لیگ برتر گردد اظهار داشت: قبل از اینکه به ایران بیایم فیلم های گیتی پسند را دیده بودم و می دانستم تیم بسیار خوبی است برای همین این تیم را انتخاب کردم. وقتی به این تیم پیوستم و بازیکنان گیتی پسند را از نزدیک دیدم واقعاً سورپرایز شدم چرا که آنها بازیکنان بسیار با کیفیتی هستند و هر یک می توانند در یک ملاقات تاثیر گذار باشند. گیتی پسند به نظر من یک تیم با شخصیت بین المللی است چرا که بازیکنان ملی زیادی دارد حتی بازیکنان جوان این تیم نیز ملی پوش و با کیفیت هستند. به نظر من این تیم شایسته قهرمانی است.

دروازه بان گیتی پسند سطح لیگ ایران را بالا دانست و گفت: به نظرم سطح لیگ ایران با برزیل برابری می نماید و تیم های قدرتمندی مثل گیتی پسند دارد و فقط تفاوت آن از لحاظ سخت افزاری است.

فالکون در انتها در خصوص زندگی در ایران و اصفهان اعلام کرد: باید بگویم اصفهان واقعا شهر زیبایی است. من حتی پیشنهاد مسافرت خانواده ام به این شهر را دادم و می توانم بگویم که انتخاب بسیار خوبی برای مسافرت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 735

به "دروازه بان برزیلی: از گیتی پسند شناخت داشتم، به خانواده ام پیشنهاد دادم به اصفهان سفر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان برزیلی: از گیتی پسند شناخت داشتم، به خانواده ام پیشنهاد دادم به اصفهان سفر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید