در خانه بمانیم؛ این آخرین13بدرنباشد

به گزارش فیس راز، تهران (پانا) - رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با تاکید بر لزوم همکاری مردم در روز 13 فروردین برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و با بیان اینکه اقتضای سال جاری این است که 13 بدر سال جاری را هم متفاوت تر از سالهای قبل برگزار کنیم، گفت: 13 بدر سال جاری را برای بسیاری از افراد آخرین 13 بدر رقم نزنیم.

در خانه بمانیم؛ این آخرین13بدرنباشد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش ایسنا، سیدحسن موسوی چلک با اشاره به نقش مردم در کاهش انتقال ویروس کرونا اعلام کرد: تجربه یکسال گذشته نشان داد که بدون همکاری مردم، تحت هر شرایطی و بدون مشارکت مردم مدیریت بحران کرونا امکان پذیر نیست. بعد از موج اول و دوم شیوع کرونا، آثار عدم همکاری و عدم مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران را مشاهده کردیم.

وی به مقایسه ای از آمارهای مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا طی روزهای گذشته پرداخت و گفت: مقایسه آمارها نشان میدهد که باید مسئولیت پذیری را در قبال خود و سایر مردم جامعه افزایش دهیم. همواره مناسبتها فرصتی برای تعامل و تقویت ارتباطات بود، اما تحلیلهایی که در کشور ارایه می گردد نشان می دهد هر زمان که مناسبتی داشتیم که مردم بدون توجه به رعایت پروتکلهای بهداشتی رفتار کردند عوارض آن را خودِ مردم یا در قالب بیماری یا در قالب از دست دادن عزیزان میپردازند.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ضمن تاکید بر لزوم همکاری مردم در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به روز 13 فروردین اشاره نمود و گفت: در حال حاضر چهارشنبه سوری و ایام نوروز را به سرانجام رساندیم و اکنون مناسبت 13 بدر را در پیش داریم. به نظر همه ارتباط با طبیعت را دوست دارند، اما اقتضای این سال این است که 13 بدر سال جاری را هم متفاوت تر از سالهای قبل برگزار کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته 13 بدر مدیریت شد و مردم هم نقش محوری داشتند و پذیرفته بودند که باید در خانه بمانند.

موسوی چلک با بیان اینکه مردم میتوانند بعد از 13 بدر نیز به طبیعت بروند، اما 13 بدر سال جاری را برای بسیاری از افراد آخرین 13 بدر رقم نزنیم، گفت: در عین حال که حفظ آیین ها یک ضرورت است اما همواره بحرانها استثناها و اقتضائات خاص خود را به همراه دارند و بحران کرونا نیز مستلزم این است که همه افراد در قبال خود و دیگران مسئولیت پذیر باشند و 13 بدر سال جاری را هم به خاطر افرادی که دوستشان داریم در خانه بمانیم.

وی تاکید نمود: با هم بودن و تجمعها حتی در درون خانه نیز میتواند عاملی برای انتقال این ویروس باشد. هیچکس تصور نکند که خانه و خانواده اش در برابر کرونا امن است و مصونیت دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1678

به "در خانه بمانیم؛ این آخرین13بدرنباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خانه بمانیم؛ این آخرین13بدرنباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید