دغدغه بزرگ ترامپ در آستانه استیضاح ، هنوز برای ملانیا هدیه کریسمس نخریده ام

به گزارش فیس راز، رئیس جمهوری آمریکا در فاصله 24 ساعت تا فرارسیدن کریسمس اعتراف کرد هنوز در خریدن هدیه سال نو برای بانوی اول به جمع بندی نهایی نرسیده اما یک کارت تبریک خوب خریده است.

دغدغه بزرگ ترامپ در آستانه استیضاح ، هنوز برای ملانیا هدیه کریسمس نخریده ام

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، دانلد ترامپ که این روزها با ماجرای استیضاح هم درگیر است، روز سه شنبه به مناسبت سال نو در یک ویدئوکنفرانس با نیروهای نظامی آمریکا در گوشه و کنار جهان شرکت کرد و در آن درباره همه چیز حرف زد؛ از تهدید هسته ای کره شمالی تا هدیه کریسمس ملانیا ترامپ.

رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سربازی درباره هدیه ای که به مناسبت کریسمس برای همسرش خریده، گفت: من برایش یک کارت تبریک زیبا گرفته ام. هر چند هنوز دارم روی خریدن یک هدیه کریسمس کار می کنم. ترامپ پیش تر اعتراف نموده بود از زمان آمدن به کاخ سفید در 2016 درگیر یافتن هدیه مناسب کریسمس برای ملانیا بوده است. او سال 2018 هم به فاکس گفته بود برای جشن تولد همسرش فقط یک کارت تبریک زیبا خریده است.

پیت سوزا، عکاس اختصاصی باراک اوباما در کاخ سفید پیش تر گفته بود رئیس جمهوری پیشین آمریکا عادت داشت برای همسرش میشل هدیه تولد و کریسمس بخرد. ترامپ که از محل اقامت خود در فلوریدا با سربازان آمریکایی سخن می گفت، در بخشی از ویدئوکنفرانس آخر سال به ماجرای استیضاح در کنگره هم اشاره نمود و با حمله به نمایندگان حزب دموکرات اضافه نمود: آنها در این مساله بسیار ناجوانمردانه با ما رفتار نموده اند.

بخش بعدی سخنان ترامپ به موضوع هسته ای کره شمالی و هدیه کریسمس پیونگ یانگ به واشنگتن اختصاص داشت. رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه آماده دریافت هدیه کیم جونگ-اون است اضافه نمود: حالا می بینیم شگفتانه آنها چیست و خیلی راحت آن را مدیریت می کنیم. باید ببینیم چه می گردد، همه برای من شگفتانه دارند و من با آنها کنار می آیم. شاید هدیه کیم یک گلدان زیبا باشد و آزمایش موشکی را خنثی کند.

تازه ترین تصاویر ماهواره ای از یک پایگاه نظامی نزدیک پیونگ یانگ نشان می دهد کره شمالی طراحی و فراوری موشک انداز متحرک خود را به خاتمه رسانده و می خواهد آن را در آزمایش موشک های بالستیک قاره پیما استفاده کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 759

به "دغدغه بزرگ ترامپ در آستانه استیضاح ، هنوز برای ملانیا هدیه کریسمس نخریده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه بزرگ ترامپ در آستانه استیضاح ، هنوز برای ملانیا هدیه کریسمس نخریده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید