قصد ترامپ برای حمله به بایدن در سخنرانی سالیانه محافظه کاران

به گزارش فیس راز، رئیس جمهور پیشین آمریکا میخواهد در سخنرانی یکشنبه خود در کنفرانس سالیانه محافظه کاران به جو بایدن حمله کند.

قصد ترامپ برای حمله به بایدن در سخنرانی سالیانه محافظه کاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، یک منبع مطلع روز چهارشنبه تایید نموده است که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا میخواهد در سخنرانی یکشنبه خود در کنفرانس سالیانه محافظه کاران به جو بایدن رئیس جمهور فعلی ایالات متحده حمله کند و احتمالا درباره شرکت در رقابت های انتخاباتی 2024 نیز اظهارنظر نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، سخنرانی ترامپ نخستین حضور علنی و عمومی وی در عرصه سیاسی از زمان ترک کاخ سفید در 20 ژانویه به شمار می رود.

ترامپ میخواهد در این سخنرانی عملکرد 5 هفته ای بایدن در کاخ سفید را به باد انتقاد بگیرد، از جمله سیاست های مهاجری و موضع وی در قبال چین.

دو منبع مطلع نیز پیش از این گفتند: ترامپ میخواهد درباره آینده حزب جمهوریخواه و جنبش محافظه کار صحبت کند. ترامپ همچنین در نظر دارد از سیاست های مهاجرتی بایدن انتقاد کند.

این کنفرانس طی روزهای 25 تا 28 فوریه برگزار می گردد. کنفرانس سالیانه محافظه کاران هر سال با حضور فعالان سیاسی، صاحبنظران سیاسی و نمایندگان جمهوریخواه در مریلند برگزار می گردد ولی سال جاری به خاطر محدودیت های کرونایی این کنفرانس قرار است در اولاندو برگزار گردد.

سخنرانی ترامپ در حالی است که اختلافات و دودستگی شدیدی در بین اعضای حزب جمهوریخواه پس از استیضاح ترامپ برای دومین بار و یورش طرفدارانش به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه ایجاد شده است. با این حال به نظر می رسد ترامپ همچنان در بین اعضای حزب جمهوریخواه محبوب است.

بعضی اعضای بانفوذ حزب جمهوریخواه بر این باورند که ترامپ می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری در انتخابات 2022 داشته باشد و این حزب بدون یاری ترامپ نخواهد توانست در انتخابات آینده به نتیجه و دستاورد چشمگیری برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1600

به "قصد ترامپ برای حمله به بایدن در سخنرانی سالیانه محافظه کاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصد ترامپ برای حمله به بایدن در سخنرانی سالیانه محافظه کاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید