دوباره آلمان ؛ حمله عمدی با خودرو به مردم ، 30 نفر زخمی شدند

به گزارش فیس راز، دست کم 30 نفر در حمله عمدی با خودرو به شرکت کنندگان و تماشاگران یک جشن سنتی در فولکمارسن شهر کوچکی در مرکز آلمان زخمی شدند.

دوباره آلمان ؛ حمله عمدی با خودرو به مردم ، 30 نفر زخمی شدند

با تور نوروزی آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، منابع پلیس آلمان امروز دوشنبه، 5 اسفند، با اعلام این خبر تصریح کردند که حمله توسط یک خودروی عبوری اجرا شده که راننده آن بلافاصله دستگیر شده است.

پلیس آلمان بدون دادن توضیحات بیشتر در مورد هویت و انگیزه فرد مهاجم اظهار داشت که حمله در جریان جشن های کارناوال آلمان موسوم به دوشنبه گل سرخ اجرا شده که به صورت مشترک در بخشی از شهرهای این کشور برگزار می گردد.

لحظاتی بعد از حادثه

به گفته منابع محلی ابتدا اعلام داشتند دست کم 10 نفر در جریان این حمله در فولکمارسن مصدوم شده اند که در میان آنها دو کودک کم سن و سال نیز دیده می گردد. بعضی نشریات محلی در این شهر مرکزی آلمان نیز تعداد مصدومان را 15 نفر اعلام نموده اند.

اما اسپوتنیک به نقل از روزنامه بیلد خبر داد، تعداد افراد مجروح شده در جریان ورود اتومبیل به سیل جمعیت تماشاچیان رژه در شهر آلمانی فولکامارزن به 30 نفر رسید.

بر اساس اطلاعات این روزنامه، یک سوم آنها جراحات جدی برداشته اند. این روزنامه منبع اطلاعات را تعیین نکرد.

پیشتر پلیس خبر داد که چند نفر پس از ورود اتومبیل به جمعیت در این شهر زخمی شده اند. این حادثه در زمان کارناوال اتفاق افتاده است. دلایل حادثه فعلا تعیین نیست.

رسانه های آلمانی با استناد به گفته های شاهدین خبر دادند که اتومبیل به سمت مردم یورش برده است. شاهدین می گویند که راننده به عمد به سمت بچه ها رفت.

خبرگزاری دی پی آی خبر داد که راننده اتومبیل شهروند آلمان است.

پلیس بعد از حادثه

شاهدان محلی همچنین اعلام نموده اند که تعدادی از مصدومان حادثه را دیده اند که نقش زمین شده و توسط ماموران امدادی در حال تخلیه از محل بودند.

گفته می گردد که این حمله حوالی ساعت 14.30 روز دوشنبه به وقت محلی انجام گرفته است.

این حمله در حالی انجام می گردد که در پی تیراندازی شامگاه چهارشنبه گذشته در دو قهوه خانه قلیان کشی در شهر هانائو که 9کشته برجای گذاشت، دولت آلمان سطح تهدید امنیتی و احتمال حمله گروه های راست گرای افراطی در این کشور را بسیار بالا اعلام نموده بود.

  • تیراندازی خونین به خارجی ها در آلمان | 11 کشته
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 892

به "دوباره آلمان ؛ حمله عمدی با خودرو به مردم ، 30 نفر زخمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوباره آلمان ؛ حمله عمدی با خودرو به مردم ، 30 نفر زخمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید