رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد گرمسار شد

به گزارش فیس راز، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز وارد شهرستان گرمسار شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد گرمسار شد

به گزارش خبرنگاران از سمنان، مسعود سلطانی فر که به منظور بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی پارک ملی کویر، کاروانسرای بهرام و غیره به شهرستان گرمسار سفر نموده است در بدو ورود مورد استقبال استاندار سمنان، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان نهاده شد.

بازدید از جاده سنگ فرش و بعضی اقامتگاه های بوم گردی گرمسار و همچنین آنالیز ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری ایوانکی از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی برای سفر یک روزه و بازدید از بعضی مناطق تاریخی و گردشگری به این شهرستان سفرنموده است و اکنون نیز بازدید معاون رئیس جمهور از این مراکز تاریخی و گردشگری شروع شده است.

به گزارش خبرنگاران کاروانسرای قصر بهرام معروف به بنای شاه عباسی است و بعضی آثار و شواهد نشان می دهد این بنا به پیش از دوران صفویان باز می شود. سنگ فرش نیز که یکی از جاده های معروف است دست ساز بوده و با سنگ های تراش خورده روی بستر کویر گرمسار ساخته شده است.

به گزارش خبرنگاران جاذبه های تاریخی و طبیعی پارک ملی کویر، کاروانسرای بهرام جاده سنگ فرش و غیره در این شهرستان دارای ظرفیت پذیرش گردشگر و توریسم بوده و می توان با انجام زیرساخت های لازم زمینه ورود را برای جذب گردشگر به این مناطق فراهم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 891

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد گرمسار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد گرمسار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید