سفر به بزرگ ترین شهر شمال غربی اقیانوس آرام در آمریکا؛ سیاتل

به گزارش فیس راز، سیاتل شهری در ایالت واشینگتن و بزرگ ترین شهر منطقه شمال غربی اقیانوس آرام در آمریکا است. سیاتل یکی از بهترین شهرهای ایالات متحده محسوب می گردد که سالانه پذیرای گردشگران زیادی است. تفریحات زیاد و متنوعی برای انجام دادن در این شهر وجود دارد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

سفر به بزرگ ترین شهر شمال غربی اقیانوس آرام در آمریکا؛ سیاتل

از سفر با تور کانادا پاییز 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

شهر سیاتل به خاطر اعتیاد مردمش به کافئین مشهور است. در این شهر بیش از 1000 استارباکس-(Starbucks) وجود دارد. این شهر به عنوان محل تولد گروه های موسیقی مشهوری همچون Nirvana، Pearl Jam و rock giant Jimi Hendrix ارزش زیادی دارد. فضای این شهر بسیار آرام و محبت آمیز است. اگر دنبال اجراهای قوی موسیقی و خوردن غذاهای دریایی، با کیفیتی دنیای هستید سیاتل می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. به علاوه با وجود محیط زیبای اطراف، دلیل خوبی برای توجیه تعداد بالای گردشگر در شهر وجود دارد.

انواع هزینه ها در سیاتل

هزینه خوابگاه

هزینه اتاق اشتراکی در یک خوابگاه به ازای هر شب بین 28 تا 40 دلار است. قیمت اتاق های شخصی با تخت دونفره هم حدود 70 دلار آمریکا می گردد.

هزینه هتل

هزینه اتاق در یک هتل معمولا از 100 دلار به ازای هر شب آغاز می گردد.

متوسط قیمت غذا و مواد غذایی

شما می توانید یک وعده شام خوشمزه را با قیمتی حدود 25 دلار میل کنید. هزینه فست فود و ناهار کمی ارزان تر است و بین 7 تا 15 دلار می گردد. همچنین جاهای زیادی خصوصا در محله چینی ها وجود دارد که می توانید یک ناهار خوب را با قیمت 5 دلار میل کنید.

هزینه حمل و نقل

قیمت تاکسی برای 10 دقیقه جابجایی حدود 15 دلار می گردد که نسبتا گران است و هزینه بلیط اتوبوس و مترو هم 2/5 دلار آمریکا می گردد. بهتر است شرکت های تاکسیرانی uber و Lyft را هم آنالیز کنید که در حال گسترش سیستم خود در تمام شهر هستند.

توصیه هایی برای صرفه جویی در هزینه ها

خرید بلیط ارزان مترو

بلیط مترو در ارزان ترین حالت خود (ساعات خلوت 3 تا 6 صبح و 6 تا 9 شب به وقت سیاتل) تنها 25 سنت قیمت دارد.

انتخاب CityPASS

برای بازدید از شش جاذبه بزرگ و برتر سیاتل می توانید یک بلیطCityPASS خریداری کنید که از تخفیف قابل ملاحظه ای برخوردار است.

خوردن غذا در محله چینی ها

اگر دنبال ارزان ترین غذاها با کیفیت قابل قبول هستید محله چینی ها می تواند انتخاب خوبی باشد.

بهترین سرگرمی های سیاتل

بازدید از پارک مرکز سیاتل

پارک مرکز سیاتل مجموعه تفریحی کوچکی است که شامل چشمه ها، پروژه های تجربی موسیقی، موزه علمی تخیلی، تالار مشاهیر، مرکز علوم اقیانوس آرام، Center House که خودش شامل تئاتر، نقاشی فضای باز و آمفی تئاتر می گردد.

قدم زدن در Pike Place Market

بازار عمومی Pike Place Market از سال 1907 دائر و مشرف به خلیج آبی الیوت است. این بازار یکی از قدیمی ترین بازار های کشاورزان در تمام ایالات متحده محسوب می گردد و در واقع 9 هکتار زمین است که به صورت راهرویی شامل تعداد زیادی مغازه، اصطبل و گالری می گردد که از محصولات تازه گرفته تا صنایع دستی در آن یافت می گردد.

بازدید از میدان پایونیر

میدان پایونیر مکانی است که زمانی مرکز شهر بود و بنیانگذاران شهر برای اولین بار در سال 1852 در این نقطه ساکن شدند. این منطقه تاریخی 90 هکتار مساحت دارد و سراسر با خیابان های سنگ فرش و آجری قرمز رنگ کلاسیک پوشیده شده است.

خوردن غذای دریایی در بندرگاه سیاتل

می توانید از زیبایی و تمیزی خیابان بِل در اسکله 66 و پارک کنار آب در بندرگاه سیاتل لذت ببرید. این منطقه شامل غرفه ها و رستوران هایی است که در تمام طول راه خلیج الیوت تا Pike Place Market کشیده شده است. در این ناحیه می توان بهترین غذاهای دریایی را مزه کرد.

تماشای اجراهای موسیقی در پارک Hing Hay

پارک Hing Hay محلی برای اجرای کنسرت های موسیقی و رویدادهای فرهنگی است که می توانید در آن ها شرکت کنید و لذت ببرید. همچنین بازی شطرنج و ورزش صبحگاهی تای-چی از فعالیت های منظم این پارک است. اگر به کارائوکه (نوعی هنر ژاپنی و خوانندگی روی آهنگ های از پیش ساخته شده) علاقمند هستید می توانید دنبال مردم محلی که در حال اجرای کارائوکه هستند باشید که کار چندان مسئله ای هم نیست. در نهایت اگر دنبال اجتماع های آسیایی-آمریکایی باشید می توانید از موزه آسیایی Wing Luke بازدید کنید.

بازدید از باغ وحش Woodland Park

باغ وحش وودلند که مساحتی حدود 65 هکتار دارد بیش از 1000 حیوان از 290 گونه را در خود جای داده است. این باغ وحش مکان بسیار مناسبی برای کسب اطلاعات و جزئیات مفید در خصوص حیوانات مختلف است.

تماشای حیات دریایی در آکواریوم طبیعی

یکی از مورد پسندترین سرگرمی ها که شاید خیلی هم تکراری نباشد بازدید از زیستگاه آبی سیاتل است. در تنگه ساحلی Puget Sound می توانید مخلوقات دریایی از سراسر دنیا را مشاهده کنید.

بازدید از موزه هنر سیاتل

وجود یک مجسمه 14 متری از مردی چکش به دست در بیرون، نشانه موزه هنر سیاتل است. تعداد زیادی نمایشگاه هنر با تمرکز ویژه ای بر هنر مدرن در این موزه وجود دارد. سعی کنید از موزه های ویژه شبانه جایی که پیشنهاد هایی برای اجرای موزیک زنده و فعالیت های تعاملی وجود دارد بازدید کنید که یکی از بهترین راه ها برای داشتن بعد از ظهری به یاد ماندنی است.

بازدید از موزه پرواز بوئینگ

اگر به هواپیماها علاقه دارید، موزه پرواز بوئینگ می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. در این مکان می توانید هواپیماهای مختلف از زمان های متفاوت را تماشا کنید. در ضمن این شانس وجود دارد که کارخانه اصلی بوئینگ را ببینید. همچنین در صورت تمایل می توانید از Air Force One(فرودگاهی مربوط به نیروی هوایی آمریکا،زمانی که رئیس جمهور ایالات متحده از آن استفاده می نماید به این نام خوانده می گردد) بازدید کنید. به یاد داشته باشید این مکان بیرون از قسمت های اصلی شهر واقع شده است.

تماشای قایق ها در گذرگاه آبیBallard Locks

قبل از هرچیز locks به بخشی از کانال های آبی یا رودخانه ها گفته می گردد که سطح آب در آن قابل تغییر است و با استفاده از آن قایق ها می توانند از یک سطح کانال یا رودخانه به سطح دیگر جابجا شوند. در هر حال گردشگران زیادی علاقمند به تماشای عبور قایق ها از این منطقه هستند. پنل شیشه ای در زیر آب برای تماشای ماهی ها وجود دارد که تجربه خوبی خواهد بود.

ساحل آلکی(Alki)

ساحل آلکی چسبیده به تنگه ساحلی Puget Sound است و مکانی عالی برای دوری از روزمره ها و استراحت در روی شن های ساحل، یا تماشای مردم عادی است که خالی از لطف نیست. بعد از مقداری استراحت می توانید در رستوران های اطراف این ناحیه با یک غذای خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. نظر شما درباره سفر به سیاتل چیست؟ منبع:nomadicmattمنبع: کجارو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 741

به "سفر به بزرگ ترین شهر شمال غربی اقیانوس آرام در آمریکا؛ سیاتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به بزرگ ترین شهر شمال غربی اقیانوس آرام در آمریکا؛ سیاتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید