برطرف تصرف 37 میلیاردی اراضی ملی در لنگرود

به گزارش فیس راز، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از برطرف تصرف 2500 مترمربع از اراضی ملی به ارزش 37 میلیارد ریال در شهرستان لنگرود اطلاع داد.

برطرف تصرف 37 میلیاردی اراضی ملی در لنگرود

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستاهای ساحلی شهرستان لنگرود، آنالیز موضوع در دستور کار پلیس نهاده شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اضافه نمود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند. در بازدید از زمین مورد نظر تعیین شد فردی 2500 مترمربع از اراضی ساحلی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را با سیم خاردار محصور و در آنجا آلاچیق احداث نموده است.

وی بیان نمود: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، کلیه آثار تجاوز جمع آوری و برطرف تصرف انجام شد.

سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین تصرف شده را 37 میلیارد ریال برآورد نموده اند، توضیح داد: در این راستا متهم 39 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر حفظ بیت المال و لزوم مراقبت از اراضی ملی و منابع طبیعی، به عزم پایدار پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زمین خواری اشاره نمود و از شهروندان خواست برای حفظ و حراست از اراضی و منابع ملی که متعلق به همه و نسل آینده است در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشابه، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 679

به "برطرف تصرف 37 میلیاردی اراضی ملی در لنگرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف تصرف 37 میلیاردی اراضی ملی در لنگرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید