رونمایی از فیلم مستند معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی در جشنواره انگور سردشت

به گزارش فیس راز، فیلم مستند معرفی جاذبه های گردشگری استان آذربایجان غربی و شهرستان سردشت رونمایی شد.

رونمایی از فیلم مستند معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی در جشنواره انگور سردشت

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، جشنواره انگور سردشت دیروز در این شهرستان با حضور مقامات شهرستان افتتاح شد و در آیین افتتاح این جشنواره، از فیلم مستند جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری استان، با حضور فرماندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان رونمایی شد.

فیلم مستند جاذبه های گردشگری و طبیعی آذربایجان غربی توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهیه شده و در آن به صورت مجزا، توانمندی های هر یک از شهرستان های استان معرفی شده اند.

جشنواره گردشگری انگور سردشت یکی از رویدادهای فرهنگی- گردشگری این شهرستان است که با توجه به اقلیم منطقه که محل فراوری انگور سیاه است، از طرف مقامات استانی و شهرستان و بمنظور رونق دادن هرچه بیشتر به بخش کشاورزی منطقه و همچنین جذب گردشگران، برنامه ریزی شده که سال جاری دومین دوره آن بود.

سال جاری، دومین دوره برگزاری این جشنواره بود که در جوار آن انواع انگور منطقه و فراوریات کشاورزی و دامداری و همچنین صنایع دستی در قالب 25 غرفه در معرض نمایش و فروش قرار داده شده بود.

بعد از این مراسم، جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از پروژه ایجاد زیرساخت در آبشار شلماش شهرستان سردشت بازدید کرد.

برای این پروژه 10میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است و هم اکنون توسط پیمانکار ذی صبلاح اقدامات در نظر گرفته شده از قبیل احداث نمازخانه، محوطه سازی، ایجاد دیوار و اجرای نرده های حفاظ در دست اجرا است. و از پیشرفت فیزیکی پنجاه درصدی برخوردار است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 337

به "رونمایی از فیلم مستند معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی در جشنواره انگور سردشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از فیلم مستند معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی در جشنواره انگور سردشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید