رگبار و رعد و برق در بخش هایی از کشور از امروز ، این استان ها گرد و خاکی می شوند ، خزر و خلیج فارس مواجند

به گزارش فیس راز، سازمان هواشناسی در آخرین پیش بینی ها از شرایط جوی کشور از خنک تر شدن هوا در برخی منطقه ها اطلاع داد.

رگبار و رعد و برق در بخش هایی از کشور از امروز ، این استان ها گرد و خاکی می شوند ، خزر و خلیج فارس مواجند

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور گفت که روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

این شرایط سه شنبه در شمال آذربایجان شرقی و غربی و چهارشنبه در خراسان شمالی نیز پیش بینی می گردد. شدت بارش در این 2 روز در استان گیلان خواهدبود.

پنجشنبه و آدینه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و شنبه در بعضی نقاط شمال غرب و شمال شرق رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد.

بعلاوه ، سه شنبه در استان های ساحلی خزر و اردبیل و چهارشنبه در خراسان شمالی کاهش دما رخ خواهد داد. در این 2 روز در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

از اواخر سه شنبه تا آدینه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک و در منطقه زابل طوفان گرد و خاک پیش بینی می گردد.

دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و بخش هایی از مرکز و جنوب غرب کشور نیز در 2 روز آینده در بعضی ساعات با وزش باد شدید و در نقاط مستعد با گرد و خاک روبرو خواهند بود.

دریای خزر روزهای سه شنبه تا پنجشنبه و خلیج فارس در روز پنجشنبه مواج است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2364

به "رگبار و رعد و برق در بخش هایی از کشور از امروز ، این استان ها گرد و خاکی می شوند ، خزر و خلیج فارس مواجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار و رعد و برق در بخش هایی از کشور از امروز ، این استان ها گرد و خاکی می شوند ، خزر و خلیج فارس مواجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید