تور روسیه: زیباترین شهرهای روسیه را بشناسید

به گزارش فیس راز، مهم ترین چیزی که قبل از سفر احتیاج است داشتن اطلاعاتی درباره شهرها و جاذبه های مهم کشور مقصد است.

تور روسیه: زیباترین شهرهای روسیه را بشناسید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

روسیه، کشوری پهناور در آسیای شمالی که با اقیانوس آرام، دریای خزر و دریای سیاه و بالتیک هم مرز است. این کشور دارای جاذبه های تاریخی و بناهای باشکوهی است. در این مطلب از خبرنگاران زیباترین شهرهای روسیه را که جاذبه های معروفی در آن واقع شده است نام ببریم.

مسکو

مرکز کشور روسیه، مسکو است. این شهر مهم ترین و بزرگ ترین شهر کشور روسیه است. مسکو مرکز سیاسی، مالی، مذهبی، تاریخی کشور روسیه است. این شهر در کنار رودخانه مسکو و در ناحیه فدرال روسیه که جزو روسیه اروپایی محسوب می گردد، واقع شده است.

تماشای های شهر مسکو

هفت خواهران یا آسمان خراش های استالین

ساختمان هفت خواهران یا آسمان خراش های استالین یکی از جاذبه های تماشای شهر مسکو است. سبک معماری ساختمان های این جاذبه تماشای استالینیستی بوده و امروز از آن به عنوان هتل، آپارتمان و دانشگاه استفاده می نمایند.

کلیسای سنت باسیل

نمادی از شهر مسکو، جایی که گردشگران آن را به عنوان اولین جاذبه تماشای مسکو انتخاب می نمایند. کلیسای سنت باسیل بنای تماشای است که قدمت آن 450 سال است. گنبدهای رنگارنگ این کلیسا بسیار هیجان انگیز است.

شهر سن پترزبورگ

دومین شهر بزرگ روسیه سن پترزبورگ است. این شهر به شهر آب راهه ها معروف است و در گذر زمان نام آن به سن پترزبورگ تغییر یافته است. سن پترزبورگ، منطقه ای به این کوچکی خواستگاه بزرگ ترین و مهم ترین جنبش های هنری و فرهنگی روسیه و دنیا بوده است.

شهر سوچی

در مرز غربی کشور روسیه شهری به نام سوچی واقع شده است. این شهر یکی از شهرهای معروف روسیه است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. شهر سوچی در روسیه دارای آب و هوای نیمه گرمسیری است و رطوبت زیادی را شامل می گردد.

شهر کازان

یکی از زیباترین شهرهای روسیه است که در آن می توانید به طور کامل فرهنگ اروپایی و آسیایی را مشاهده نمایید. شهری دوست داشتنی که مرکز تاتارستان بوده است، ساکنان این شهر از استانداردهای خوبی جهت زندگی بهره می برند.

شهر حلقه طلایی

چندین شهر در روسیه هستند که در کنار یکدیگر باعث به وجود آمدن ظاهری زیبا برای شهر روسیه شده اند. نام این چند شهر حلقه طلایی است. در اطراف این حومه زیبا باغ گیلاس، گنبدهای پیازی شکل و کلیساهای با شمایلی جالب را که نمایانگر معماری قدیمی این کشور است شاهد هستید.

شهر نیژنی نووگورود

شهری در غرب کشور روسیه که نیژنی نووگورود نام دارد. در حال حاضر حدود 1.5 میلیون نفر در این شهر در حال زندگی هستند. به واسطه بناهای تاریخی که در این شهر وجود دارد به آن مرکز سوم روسیه هم گفته می گردد. این شهر در میانه های قرن نوزدهم مرکز تجاری امپراتوری روسیه بوده است. برای تماشا جاذبه های گردشگری دنیا، زیباترین مکان های رهاشده در دنیا را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری زیباترین جاده های ایران را ببینید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2193

به "تور روسیه: زیباترین شهرهای روسیه را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: زیباترین شهرهای روسیه را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید