سولشر: پوگبا یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است

به گزارش فیس راز، اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که پل پوگبا یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و امیدوار است که این بازیکن پس از بازگشت به ترکیب تیمش تاثیر خوبی داشته باشد.

سولشر: پوگبا یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پوگبا شروع خوبی در فصل 20 - 2019 نداشته و تنها در 5 بازی لیگ برتر با پیراهن منچستریونایتد به میدان رفته و پس از آن به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده است. بازیکن عضو تیم قهرمان جام جهانی از اواسط مهرماه به دلیل مصدومیت نتوانسته در 13 بازی در تمامی رقابت ها برای یونایتد بازی کند و به نظر می رسد که برنامه بهبودی او نیز بسیار طولانی شده است.

سولشر انتظار دارد که بازیکن فرانسوی در طول این ماه بار دیگر به میادین برگردد، اما تایید کرد که او به بازی امشب برابر منچسرسیتی نخواهد رسید. سولشر در کنفرانس خبری خود گفت: پل زمانی به میدان خواهد رفت که آمادگی کامل داشته باشد. او وقتی در اوج باشد یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و ما باید به او زمان بدهیم که به آمادگی صددرصد برسد. شاید این زمان 45 دقیقه در بازی اول، شاید نیم ساعت و شاید 90 دقیقه باشد. بستگی دارد که او در چه بازی به زمین برگردد و من می خواهم پل دوباره همان بازیکنی گردد که من یک سال پیش در اختیار داشتم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 699

به "سولشر: پوگبا یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولشر: پوگبا یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید