شهروندان در مراکز پلاک گذاری ازدحام نکنند

به گزارش فیس راز، رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی به شلوغی مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی تبریز به دلیل تعطیلی های ناشی از کرونا اشاره نمود و از مردم درخواست کرد در این مرکز ازدحام نکنند.

شهروندان در مراکز پلاک گذاری ازدحام نکنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ یونس منفرد، رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی یکشنبه 7 اردیبهشت، در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: مردم برای حضور در مراکز تعویض پلاک برنامه ریزی نمایند، برای رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز نیز فعالیت آنها را زوج و فرد نموده ایم و بر این اساس روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برای خودروهای پلاک مثبت و یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه نیز برای پلاک منفی ها تعیین شده است.

وی گفت: برای رعایت پروتکل های بهداشتی فضای داخلی مراکز پلاک گذاری استان خط کشی شده و جایگاه ها نیز به صورت یک در میان استفاده می گردد.

منفرد افزود: قبل از شیوع کرونا روزانه تا هزار و 500 نفر از خدمات مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی استفاده می کردند، اما اکنون این تعداد برای تضمین سلامت مردم به 900 نفر در روز کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرکز پلاک گذاری تبریز در هر نوبت 60 خودرو وارد می گردد و این تعداد نیز در چهار نوبت 15 تایی از غرفه ها خدمات دریافت می نمایند.

وی ادامه داد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی همه کارکنان مراکز پلاک گذاری به بسته های بهداشتی مجهز هستند، ضمن اینکه مواد ضدعفونی نیز برای استفاده مراجعان در محل تعبیه شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1098

به "شهروندان در مراکز پلاک گذاری ازدحام نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان در مراکز پلاک گذاری ازدحام نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید