ضرورت تمرکز بر دفاع از ارزش های انقلاب در امواج تبلیغاتی دشمن

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، امیر آریانفر امروز یکشنبه در گردهمایی مسئولین روابط عمومی ها و مجتمع های فرهنگی در استانهای کرمانشاه و کردستان گفت: نهاد ارزشی عقیدتی سیاسی رسالتی دارد و آن بصیرت افزایی و تربیت کارمندان مومن، معتقد، جسور، شجاع و کارآمد در راستای اهداف سازمان بوده که همان اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد عقیدتی است.

ضرورت تمرکز بر دفاع از ارزش های انقلاب در امواج تبلیغاتی دشمن

وی اضافه نمود: با توجه به تحولات شکل گرفته و تغییر ماهیت تهدیدها و اینکه صحنه های نبرد هم به مسائل فرهنگی سوق پیدا نموده، احتیاج است این تحولات رصد گردد و نگاه ویژه تری داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا توضیح داد: تهدیدات روانی دشمن با جنگ اقتصادی همزمان در حال شکل گیری است و این موضوع می تواند تاثیراتی بر اذهان مردم داشته باشد؛ صندلی فعالان حوزه فرهنگ و تبلیغات در مجموعه عقیدتی سیاسی در این برهه بیشتر متبلور می گردد.

آریانفر، دو مقوله فرهنگ و تبلیغات را تفکیک ناپذیر دانست و ادامه داد: در این حوزه برای ارتقای آگاهی نسل چهارمی ها که طیف وسیعی از کارکنان ما هم از آنها هستن و انقلاب و جنگ را درک ننموده اند و در کنار ما و در این سازمان انجام وظیفه می نمایند و همچنین خانواده های آنها احتیاج به کار فرهنگی مضاعف داریم.

وی به صف بندی دشمن علیه نظام با یک نگرش جدید در استفاده از فضای مجازی در این راستا اشاره و تاکید نمود: امروز که فضای مجازی بستری بسیار آسیب رسان برای تشویش اذهان مردم است باید بیشتر به این موضوع توجه و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها این توطئه ها را خنثی کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا بیان داشت: فرهنگ و تبلیغات در این مقطع یک ضرورت است که با توجه به تغییر محیط، نگرش و دیدگاه مردم که پرسنل ما هم بخشی از آن هستند باید به آن توجه ویژه ای داشت.

آریانفر اضافه نمود: باید نگاهی که در اوایل انقلاب وجود داشت و همچنین ایمان و تعهد پرسنل را در بالاترین سطح حفظ کنیم و در این هجمه های روانی و جنگ اقتصادی اثرگذار و نیروی متعهدی داشته باشیم که هر لحظه آماده جانفشانی باشند.

وی توضیح داد: با توجه به امواج تبلیغات دشمن برای تشویش عقاید و اذهان پرسنل باید بر روی دفاع از ارزش های انقلاب تمرکز کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 88

به "ضرورت تمرکز بر دفاع از ارزش های انقلاب در امواج تبلیغاتی دشمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تمرکز بر دفاع از ارزش های انقلاب در امواج تبلیغاتی دشمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید