طارمی گزینه جانشینی زلاتان در خط حمله میلان

به گزارش فیس راز، گاتزتا دلواسپورت ایتالیا درباره اقدام باشگاه میلان برای جذب مهاجم نوشت: شرایط برای جذب مهاجم شماره 9 فصل آینده میلان همچنان مبهم است. زلاتان ابراهیموویچ اخیراً از فوتبال خداحافظی نموده و در صورتی که دوره انتقال قرضی لورنتزو کولومبو - از لچه - به سرانجام برسد، اولیویه ژیرو [و دیوک اوریگی]به تنهایی نمی توانند در بیشتر از 40 مسابقه فصل میلان به میدان بروند؛ پس میلان به مهاجم باکیفیت دیگری احتیاج دارد.

طارمی گزینه جانشینی زلاتان در خط حمله میلان

پیش تر گفته شد که مدیران باشگاه میلان، تماس هایی با مارکوس تورام برقرار نموده اند. این بازیکن از پاری سن ژرمن هم پیشنهاد دارد و به نظر می رسد پیوستن به تیم مرکز فرانسه، معقول ترین انتخاب برای تورام باشد. این بازیکن هنوز تصمیم نهایی اش را نگرفته، اما مدیران باشگاه میلان مهاجمان دیگری را هم در نظر دارند که جانلوکا اسکاماکا یکی از آنهاست. میلان اخیراً با او صحبت نموده و اگر باشگاه وستهام اجازه انتقال قرضی وی را صادر کند، او به میلان می آید.

نام مهدی طارمی هم در میان گزینه های باشگاه میلان مطرح شده است. مهاجم ایرانی پورتو طی دو فصل اخیر 42 گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده و قرارداد او در سال 2024 به سرانجام می رسد. با اینکه پورتو تمایلی به فروش مهاجم 30 ساله اش ندارد، تیم های خارجی زیادی نام طارمی را در فهرست خود قرار داده اند.

طارمی که روز 18 جولای 1992 در بوشهر به جهان آمد، فوتبال خود را از تیم برق بوشهر شروع کرد و سپس به ایرانجوان، شاهین و پرسپولیس پیوست. او در سال 2018 به تیم الغرافه قطر ملحق شد و یک سال بعد به پرتغال رسید. ریوآوه ابتدا طارمی را به خدمت گرفت و این مهاجم یک سال بعد به عضویت تیم پورتو عایدی.

منبع: تسنیم

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2353

به "طارمی گزینه جانشینی زلاتان در خط حمله میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی گزینه جانشینی زلاتان در خط حمله میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید