قرارداد ساری با چلسی امروز فسخ می شود

به گزارش فیس راز، یک شبکه تلویزیونی مدعی شد مدیران باشگاه چلسی با جدایی سرمربی ایتالیایی خود موافقت کرده اند.

قرارداد ساری با چلسی امروز فسخ می شود

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد باشگاه چلسی امروز (جمعه) قرارداد مائوریتزیو ساری را فسخ می کند تا این مربی ایتالیایی برای هدایت یوونتوس راهی ایتالیا شود و این باشگاه انگلیسی هم می تواند فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس چند روز پیش به لندن سفر کرد تا با مدیران باشگاه چلسی در خصوص فسخ قرارداد مائوریتزیو ساری توسط این باشگاه انگلیسی مذاکره کند. بر اساس همین گزارش باشگاه چلسی در ابتدا برای فسخ قرارداد مربی ایتالیایی خود درخواست رقم 6 میلیون یورو کرده بود، اما بعد از مذاکرات نمایندگان دو باشگاه چلسی و یوونتوس این رقم به 3.5 تا 4 میلیون یورو کاهش پیدا کرد و چلسی هم با همین رقم می تواند فرانک لمپارد را از دربی کانتی به خدمت بگیرد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، قرارداد ساری با چلسی امروز با توافقی دوجانبه فسخ و این مربی برای امضای قراردادی سه ساله با یوونتوس آزاد خواهد شد.

ماسیمیانو آلگری پس از کسب پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا با یوونتوس، در سرانجام فصل اخیر به همکاری پنج ساله اش با یووه سرانجام داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 262

به "قرارداد ساری با چلسی امروز فسخ می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد ساری با چلسی امروز فسخ می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید