قطار تهران-آنکارا ، با 762 هزار تومان به ترکیه سفر کنید! (

به گزارش فیس راز، چهارشنبه هفته جاری اولین قطار مسافری تهران-آنکارا ساعت 21:50 ، از تهران به مقصد آنکارا حرکت خواهد نمود. این حرکت هم زمان از آنکارا به سمت تهران نیز خواهد بود.

قطار تهران-آنکارا ، با 762 هزار تومان به ترکیه سفر کنید! (

از سفر با تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

12 خردادماه سال جاری به نقل از معاون شرکت راه آهن آمده بود: قطار تهران-آنکارا و تهران-وان به صورت رفت و برگشت، هفته ای یک بار راه اندازی خواهد شد. چه خبر مسرت بخشی که به راحتی می توانید زیبایی های کشور همسایه را در یک سفر گردشگری بسیار پرخاطره از نظر بگذرانید.

بر این اساس، فردا چهارشنبه 19 تیر، اولین قطار مسافری در جهت یادشده، ساعت 21:50 از تهران به مقصد آنکارا و هم زمان از آنکارا به سمت تهران حرکت خواهد نمود.

دیدنی های جهت و اتفاق شیرین

سفر با قطار همواره زیبایی های خاص خود را دارد. مناظر شگفتی که شما از پنجره قطار خواهید دید، از ذهن تان پاک نخواهد شد. طبیعت، کوهستان، ساختمان ایستگاه ها و… اسلایدوار از مقابل چشمان تان گذر خواهند کرد و هرگاه بعد از سفر دلتنگ شوید، مقابل چشمان تان رژه خواهند رفت.

این خیلی اتفاق شیرینی است که جهت حرکت شما در قطار تهران-آنکارا به سمت تبریز، مرز رازی، کاپی کوی (مرز ایران-ترکیه) و دریاچه وان خواهد بود. دریاچه وان با چشم انداز زیبایش منتظر شمااست.

پس از رسیدن به شهر وان، با کشتی به آن سوی دریاچه منتقل می شوید، و سپس با قطار ترکیه ای به آنکارا می رسید.

قطار تهران-آنکارا

قطارهای مسافری تهران-آنکارا، 4 تخته هستند. از تهران تا وان قطارهای شرکت حمل و نقل رجا و سپس، از دریاچه وان، قطارهای ترکیه ای مسئولیت انتقال مسافران به آنکارا را به عهده دارند.

مدت زمان سفر از تهران تا آنکارا 60 ساعت است. اما از تهران تا وان 20 تا 23 ساعت فاصله دارید. خیلی خوب است که در هر دو جهت هفته ای یک بار حرکت خواهیم داشت. مهم تر این که فروش بلیت این دو جهت در تهران به صورت ریالی است؛ با قیمت بلیت 762 هزار تومان برای بزرگ سالان و 454 هزار تومان برای خردسالان.

خوب است بدانید بر اساس قوانین بین المللی راه آهن های خاورمیانه، قیمت بلیت برای مسافران مطابق قیمت روز یورو محاسبه شده و رقم ثابتی ندارد.

می توانید اطلاعات مناسبی را در ویدئوی زیر کسب کنید:

چطور بلیت بخریم؟

بر اساس اعلام شرکت حمل و نقل ریلی رجا همه مسافرانِ از تهران تاآنکارا می توانند به وسیله دفاتر مجاز فروش بلیت قطار، اقدام به خرید بلیت نمایند. همچنین طی 48 ساعت آینده امکان خرید اینترنتی بلیت به وسیله سایت رجا امکان پذیر خواهد بود.

همچنین می توانید به وسیله شماره تماس 1539 اطلاعات بیشتر را کسب کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 739

به "قطار تهران-آنکارا ، با 762 هزار تومان به ترکیه سفر کنید! (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار تهران-آنکارا ، با 762 هزار تومان به ترکیه سفر کنید! ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید