قیمت تازه گوشت در بازار تعیین شد

به گزارش فیس راز، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با افزایش کشتار دام، قیمت لاشه دام سبک و سنگین در بازار میدان بهمن نسبت به هفته های اخیر کاهش داشته است.

قیمت تازه گوشت در بازار تعیین شد

به گزارش خبرآنلاین، مسعود امرالهی با بیان اینکه گوشت 500 هزار تومانی مورد تایید نیست و کالای لاکچری محسوب می گردد اضافه نمود: طی هفته های گذشته میانگین فراوری و کشتار دام سبک روزانه حدود 7300 راس دام بوده که به روزانه 11 هزار رأس دام رسیده ایم.

امرالهی اضافه نمود: کشتار گوساله به 1120 راس رسیده و قیمت لاشه آن به 220 هزار تومان کاهش یافته است و گوشت چرخ نموده با قیمت 175 هزار تومان عرضه می گردد، بعلاوه گوشت مخلوط گوساله 192 هزار تومان و گوشت ران بسته بندی با قیمت 220 هزار تومان عرضه می گردد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: اضافه نمود: گوشت گوسفندی 2 کیلویی با قیمت 247 هزار تومان در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می گردد و این گوشت ها تازه هستند.

امرالهی مطرح نمود: حدود 700 هزار راس دام سبک و 72 هزار راس دام سنگین به وسیله شرکت پشتیبانی امور دام کشور تا آذر ماه خرید حمایتی شده است و در حال حاضر در قالب گوشت منجمد و با قیمت حدود 150 هزار تومان عرضه می گردد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی تنظیم بازار گوشت و میوه را به بخش اتحادیه ها و تشکل ها واگذار نموده است، گفت: پیش از این دولت از 4 ماه مانده به عید به خرید میوه ورود می کرد اما سال جاری با همکاری بخش خصوصی میوه شب عید تهیه و توزیع خواهد شد که این امر از ضرر و زیان دولت جلوگیری نموده است.

امرالهی در رابطه با قیمت مرغ گفت: قیمت مرغ در حال حاضر 63 هزار تومان است و در ورودی میدان بهمن در حال حاضر با قیمت 58 تا 59 هزار تومان خرید و فروش می گردد و بیش از قیمت 63 هزار تومان تخلف محسوب می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2317

به "قیمت تازه گوشت در بازار تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تازه گوشت در بازار تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید