مالزی یک آسیای واقعی، شعار گردشگری تبلیغی جدید مالزی

به گزارش فیس راز، اقدامات مالزی برای بهبود گردشگری این کشور

چند سالی است کشور مالزی به عنوان یک کشور خوب برای گردشگری پر هوادار شده است و صنعت گردشگری در آن، روز به روز در حال پیشرفت است. اما شعاری که در جدیدترین تبلیغات توریسم این کشور خیلی زبانزد شده است، شعار مالزی یک آسیای واقعی است. همراه خبرنگاران باشید تا از روش جدید این کشور برای پیشرفت گردشگری، بیشتر بدانید:

مالزی یک آسیای واقعی، شعار گردشگری تبلیغی جدید مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

مدتی است که مالزی تمرکز خود را روی فرهنگ مردم این کشور گذاشته است و سعی نموده تا به غیر از استفاده از جاذبه های گردشگری طبیعی، بعد دیگری از جذابیت مالزی را به مردم دنیا نشان دهد.

بنا بر گفته معاون گردشگری مالزی، تنوع فرهنگی ای که در این کشور وجود دارد، خیلی منحصر به فرد است و می تواند به عنوان یک عنصر تبلیغی موثر برای بهبود بیشتر گردشگری این کشور به کار برده گردد. این مسئول درباره شعار جدید این کشور می گوید: شعار مالزی یک اسیای واقعی، باعث شده تا مالزی نه فقط به عنوان یک کشور بلکه به عنوان یک برند در دنیا مطرح گردد و به یکی از 10 کشور برتر گردشگر پذیر دنیا تبدیل گردد که نشان دهنده تنوع فرهنگی این کشور است.

برای حفظ این شعار، قرار است نمایشگاهی به نام بازار هنر و گردشگری اسلامی (MIATS) برپا گردد تا این کشور بتواند قدم های بیشتری برای حفظ عنوان اولین مقصد گردشگری اسلامی در دنیا حفظ کند.

کشور مالزی که کشوری مسلمان است، کارهای زیادی را در خصوص گردشگری حلال برای جلب گردشگران مسلمان انجام داده است. در این کشور، هنر خوشنویسی اسلامی، نمایشگاه تمدن اسلامی، غذای حلال، مساجد و نمازخانه های زیادی به گردشگران ارائه می گردد که راه هایی برای جذب توریست هستند.

رشد گردشگری در این کشور در سال های اخیر خیلی زیاد بوده و طبق پیش بینی ها، در سال 2020، به 192 بیلیون دلار درآمد حاصل از گردشگری خواهد رسید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 390

به "مالزی یک آسیای واقعی، شعار گردشگری تبلیغی جدید مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی یک آسیای واقعی، شعار گردشگری تبلیغی جدید مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید