مایکروسافت از همکاری با ارتش آمریکا دفاع کرد

به گزارش فیس راز، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت از قرارداد همکاری این شرکت با پنتاگون آمریکا برای تامین هدست های واقعیت افزوده دفاع نموده است.

مایکروسافت از همکاری با ارتش آمریکا دفاع کرد

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،هفته گذشته اخبار و گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد شرکت مایکروسافت به عنوان یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در دنیا میخواهد با وزارت دفاع و پنتاگون در ایالات متحده آمریکا به منظور توسعه و تأمین هدست های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده وارد همکاری گردد و بدین منظور قراردادی را با آن به امضا رسانده است. این خبر جنجال های متعددی را در فضای مجازی و خود شرکت مایکروسافت به راه انداخت به گونه ای که تعداد زیادی از کارمندان فعال در مایکروسافت در واکنش به این خبر اعتراضات گسترده ای به راه انداخته و با انتشار بیانیه ای نقدها شدید و ناخرسندی خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

اما حالا ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در تبادل نظر و مصاحبه ای با خبرنگار سی ان ان از این قرارداد با پنتاگون دفاع نموده و گفته است که در این قرارداد همکاری هیچ مسئله ای وجود ندارد و تنها در جهت رشد و بهره مندی از تکنولوژی های جدید در دنیا منعقد شده است.

معترضان و منتقدان زیر بیانیه ای که منتشر نموده بود، امضا نموده و خواهان لغو قرارداد 480 میلیون دلاری برای ساخت و تحویل 100 هزار واحد هدست مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده موسوم به هولولنز به ارتش ایالات متحده آمریکا شده اند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 192

به "مایکروسافت از همکاری با ارتش آمریکا دفاع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت از همکاری با ارتش آمریکا دفاع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید