متون برگزیده پنج دوره جایزه اکبر رادی منتشر می گردد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، سید مجتبی جدی دبیر جشنواره می گوید: سال جاری تصمیم داریم متون برگزیده بخش رادی را که در دوره های گذشته جشنواره تندیس گرفته اند چاپ کنیم. او در ادامه می گوید: بخش نمایشنامه نویسی از مهمترین بخش های جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران است که متاسفانه مانند دیگر بخش های جشنواره، تحت تاثیر بخش صحنه ای قرار گرفته و آثار آن آنگونه که شایسته این بخش است دیده نشده اند. ما الان به عنوان مخاطب از آثار برگزیده این بخش در دوره های گذشته هیچ اطلاعی نداریم. یعنی نه کسی این نمایشنامه ها را خوانده و نه کسی آنها را اجرا نموده. بنابراین سال جاری با مشورت هایی که با اهالی هنر و نویسندگان و با معاون پژوهش جشنواره داشتیم تصمیم گرفتیم آثار برگزیده جشنواره هجدهم، نوزدهم، بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم را چاپ کنیم تا با این کار فرصتی برای دیده شدن این آثار فراهم گردد. همچنین در این زمینه با چند نشر معتبر صحبت هایی صورت گرفته تا با بهترین کیفیت این نمایشنامه ها در دسترس علاقه مندان به تاتر دانشگاهی قرار بگیرد.

متون برگزیده پنج دوره جایزه اکبر رادی منتشر می گردد

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

وی همچنین تاکید نمود در صورت فراهم شدن شرایط و تامین هزینه، نمایشنامه هایی که در این ادوار مورد تقدیر داوران این بخش قرار گرفته اند نیز به چاپ می رسانیم.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تاتر دانشگاهی به دبیری مجتبی جدی از آبان ماه 99 با بخش پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه نویسی(جایزه اکبر رادی), ترجمه، ماکت صحنه ،عکس، پوستر، کارگاه ها و درس گفتار ها کار خود را شروع می نماید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1336

به "متون برگزیده پنج دوره جایزه اکبر رادی منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متون برگزیده پنج دوره جایزه اکبر رادی منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید