مدعی اصلی صعود به لیگ برتر هستیم

به گزارش فیس راز، خبرنگاران/خوزستان هافبک استقلال خوزستان معتقد است که این تیم مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است.

مدعی اصلی صعود به لیگ برتر هستیم

امیرحسین موسی زاده در گفت و گو با خبرنگاران، لظهارکرد: در زمان مربیگری آقای فکری در نفت مسجدسلیمان نیز افتخار حضور در خوزستان را داشتم و پیروز شدیم قهرمان لیگ دسته یک شویم و به لیگ برتر صعود کنیم. بعد از قهرمانی با نفت مسجد سلیمان به تیم شاهین شهرداری بوشهر پیوستم که اتفاقا در آن تیم هم توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. در ادامه نیز در این فصل با لطفی که سهراب بختیاری زاده به من داشت از طرف باشگاه استقلال خوزستان به من پیشنهاد همکاری داده شد و من هم این پیشنهاد را قبول کردم و خدا را شکر سال جاری مجددا در خدمت مردم خوب خوزستان و جنوب هستم.

وی درباره شرایط تیمی استقلال خوزستان، گفت: شرایط تیم ما هفته به هفته بهتر می گردد و تیم انسجام بیشتری پیدا می نماید از لحاظ هماهنگی در حال بهتر شدن هستیم و این موضوع در بازی هایمان قابل رویت است. تیم ما کمی دیر بسته شد بنابراین شرایط برای بدنسازی مهیا نبود و امتیازات هفته های اول را از دست دادیم. اما هرچه جلوتر می رویم می توانیم آن چه کادر فنی از ما می خواهد را بهتر پیاده کنیم و در هفته های اخیر نتایج خوبی نیز کسب کردیم و توانستیم خودمان را به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر مطرح کنیم.

این بازیکن 29 ساله مازنی درباره شرایط اقتصادی و امکانات باشگاه نیز اضافه کرد: شرایط اقتصادی و امکانات تمرینی ما خوب است و از همه چیز راضی هستیم زیرا اگر چنین نبود ما این نتایج خوب را به دست نمی آوردیم. همه مجموعه استقلال خوزستان باهم هم قسم شدیم تا دوباره این تیم اصیل را به لیگ برتر و جایگاه واقعی خودش برگردانیم زیرا این تیم پر هوادار می تواند به لیگ برتر جذابیت خاصی بدهد. ما برای این مهم همه کوششمان را می کنیم البته شرایط لیگ یک بسیار سخت است زیرا هر تیم سی و چهار هفته بازی می نماید و برای پیروزیت باید تا آخر با فرایند خوب به پیش رود.

وی ادامه داد: برای ما تیم ته جدولی و صدر جدولی تفاوتی ندارد و آن را در بازی با قشقایی نشان دادیم. ما مدعی اصلی صعود به لیگ برتر هستیم.

موسی زاده درباره شرایط داوری لیگ یک در این فصل نیز مطرح نمود: از هفته های اول مسائل داوری گریبان گیر ما بود و چند پنالتی برای استقلال خوزستان گرفته نشد و سوت هایی نیز علیه ما زده شد اما این ها جزیی از فوتبال هستند و ما باید آن قدر قوی کار کنیم که این اتفاقات تاثیری در فرایند کار ما نداشته باشند.

وی بعلاوه اعلام کرد: زمانی که بازیکن مس رفسنجان بودم در پست هافبک هجومی فوتبال بازی می کردم اما از زمانی که در نفت مسجد سلیمان با محمود فکری کار کردم او به من گفت که می توانی در پست هافبک دفاعی نیز بازی کنی و من هم قبول کردم. ابتدا برایم سخت بود اما رفته رفته در این پست جا افتادم و درحال حاضر این پست را دوست دارم و احساس می کنم بیشتر به سبک فوتبال من می خورد.

این هافبک که در دو بازی اخیر استقلال خوزستان دو گل زیبا را وارد دروازه حریفان نموده است، در مورد میل اش به گلزنی در پاسخ به این سوال که آیا تمایل به بازی در خطوط جلوتر را دارد یا خیر؟ گفت: بازی کردن در یک پست وظیفه ای است که سرمربی بر عهده بازیکنانش قرار می دهد. تیم ما با دو هافبک دفاعی بازی می نماید و به این علت در زمان حمله یکی از هافک دفاعی ها به خطوط بالا اضافه می گردد و این روش جزیی از کارهای تاکتیکی ما است. من نیز در حال تمرین و تقویت میل هجومی خودم هستم و این علتی بود که بتوانم در دو بازی گذشته دو گل مهم به ثمر برسانم.

وی که در سال های اخیر در هر تیمی لیگ یکی حضور داشته آن تیم توانسته به لیگ برتر صعود کند، مطرح نمود: امیدوار هستم سال جاری با درایت مدیرعامل استقلال خوزستان و کوشش بی وقفه تمام مجموعه استقلال خوزستان و کادر فنی از جمله سهراب بختیاری زاده و میلاد میداوودی که از اسطوره های فوتبال خوزستان هستند و فوتبال را خوب متوجه می شوند بتوانیم این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

موسی زاده درباره علایق فوتبالی اش و عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها نیز گفت: به علت علاقه شدید به ژاوی آلونسو هافبک اسپانیایی تیم های لیورپول و ریال مادرید به پوشیدن شماره 14 علاقه وافری دارم اما در استقلال خوزستان این شماره قبل از من به شخص دیگری داده شده بود و اکنون من در این تیم شماره 8 را بر تن می کنم. اولین بازی من در لیگ برتر با پیراهن شاهین شهرداری بوشهر بود و اولین گل لیگ رجحان من نیز با لباس همین تیم به نساجی مازندران زده شد. بعلاوه حقیقتا فوتبال بدون تماشاگر فروغی ندارد و امیدوارم به زودی تماشاگران به ورزشگاه ها بیایند. در دوران کرونا معین شد فوتبال بدون تماشاگر جذابیت خاصی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2112

به "مدعی اصلی صعود به لیگ برتر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعی اصلی صعود به لیگ برتر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید