موتورسیکلت برقی نو و مقرون به صرفه قیمت هوندا

به گزارش فیس راز، خودروسازی و موتورسیکلت سازی مطرح هوندا Honda، در راستای برنامه بلند مدت خود برای توسعه خودرو های تمام برقی، اخیراً با یاری شریک تجاری خود در چین، یک موتورسیکلت تمام برقی نو به نام U-GO Electric Scooter را معرفی نموده است که یک موتورسیکلت شهری و مقرون به صرفه قیمت محسوب می گردد.

موتورسیکلت برقی نو و مقرون به صرفه قیمت هوندا

به گزارش خبرنگاران، هوندا، غول خودرو و موتورسیکلت سازی ژاپنی با محصولات اخیر خود، پیشرفت چشمگیری در بازار خودرو ها و به ویژه موتور سیکلت های تمام برقی داشته است. این امر با توجه به گرایش روز افزون به خودرو های برقی و بعلاوه قوانین نو زیست محیطی که روز به روز عرصه را برای خودرو های با سوخت فسیلی تنگ می نماید، موضوعی طبیعی جلوه می دهد، اما کمپانی هوندا میخواهد تا با ارائه محصولات نو و متنوع در این عرصه، کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند. این کمپانی با همکاری شریک چینی خود Wuyang-Honda، به همین دلیل اخیراً از یک موتور سیکلت برقی نو به نام U-GO Electric Scooter در بازار چین رونمایی کردند که مشخصات جالب توجهی دارد.

موتور سیکلت تمام برقی U-GO در دو مدل بسیار ارزان عرضه می گردد و به طور کامل برای رفت و آمد شهری طراحی شده است. هر دوی این مدل ها نشان دهنده طراحی مینیمالیستی و ویژگی های ساده هستند. مدل استاندارد دارای یک موتور هاب 1.2 کیلووات با توان پیوسته با حداکثر قدرت 1.8 کیلو وات و حداکثر سرعت 53 کیلومتر در ساعت است. مدل دوم دارای قدرت کمتر از 0.8 کیلو وات است، در حالی که حداکثر سرعت آن به 43 کیلومتر در ساعت می رسد. هر دو مدل دارای باتری لیتیوم یونی قابل جابجایی با حداکثر ظرفیت 1.44 کیلو وات هستند. هنگامی که به بسته باتری عظیمتر ارتقا یابد، می توان توان این موتور سیکلت ها را دو برابر کرد. هر دو مدل دارای فضای ذخیره سازی زیر جایگاه با ظرفیت 26 لیتر هستند.

موتور سیکلت برقی نو هوندا U-GO در حال حاضر در چین با قیمت اولیه 7499 یوان (معادل 1150 دلار آمریکا) در دسترس است، در حالی که نسخه استاندارد با امتیاز 1.2 کیلو وات 7999 یوان (معادل 1223 دلار آمریکا) قیمت دارد. این قیمت ها برای یک موتور سیکلت تمام برقی بسیار پایین هستند چرا که بعضی از مدل های مشابه چینی بیش از دو برابر موتور سیکلت برقی هوندا U-GO قیمت دارند. این موضوع می تواند موتور سیکلت های نو هوندا را به یک رقیب جدی در عرصه موتور سیکلت های شهری برقی تبدیل کند.

بازار موتور سیکلت های تمام برقی شهری به ویژه در کشور های پرجمعیتی مانند چین و هند به سرعت در حال رونق است. این امر علاوه بر مسئله جمعیت زیاد و ترافیک شهری، تا حد زیادی به علت فضای تجاری مطلوب و پر انگیزه در این دو کشور ایجاد شده است. همین امر سبب شده است تا خودروسازان زیادی برای عرضه محصولات مالی و ارزان خود، متوجه این بازار های عظیم شوند. ما انتظار داریم که کمپانی ژاپنی هوندا، موتور سیکلت های نو برقی خود را در هند هم به بازار عرضه کند. با این همه نباید فراموش کرد که بازار های پرسودی همانند آمریکا و اروپا هم به علت اعمال قانون های نو زیست محیطی، روز به روز به سمت خودرو های برقی متمایل می شوند، بنابراین عرضه این موتور سیکلت های ارزان قیمت در این دو قاره را هم نمی توان رد کرد.

تصاویر موتورسیکلت تمام برقی و شهری نو هوندا U-GO

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1856

به "موتورسیکلت برقی نو و مقرون به صرفه قیمت هوندا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسیکلت برقی نو و مقرون به صرفه قیمت هوندا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید