مورایس: همه فکر می نمایند بازی های ساده ای با تیم های پایین جدول داریم، 2 پنالتی واضح ما را در یک بازی نگرفتند

به گزارش فیس راز، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و یکی از تیم هایی است که کمترین گل دریافتی را دارد.

مورایس: همه فکر می نمایند بازی های ساده ای با تیم های پایین جدول داریم، 2 پنالتی واضح ما را در یک بازی نگرفتند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از برد 2 بر صفر سپاهان مقابل مس رفسنجان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می خوانید:

*حمایت طرفداران ما خیلی مهم بود. از تمام کسانی که مسئول بودند تشکر می کنم، چون خیلی مهم بود که چنین جمعیتی را کنترل نمایند. از بازیکنانم تشکر می کنم که بازی خوبی به نمایش گذاشتند در مسابقه ای که اصلا ساده نبود.

*مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و یکی از تیم هایی است که کمترین گل دریافتی را دارد. به همین علت بازی ساده ای نداشتیم و خیلی جدی بازی کردیم و کار بازیکنانم فوق العاده بود. می توانستیم یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم. به تیم رفسنجان هم تبریک می گویم که بازی خوبی انجام داد.

*وی در پاسخ به این سوال که با پیروزی مقابل مس رفسنجان کار راحتی برای قهرمانی خواهند داشت؟ گفت: فکر نمی کنم، مس کرمان باخت و نفت مسجدسلیمان هم بازی اش را برد و اختلافات کم شد. همه فکر می نمایند بازی های ساده ای با تیم های پایین جدول داریم در صورتی که برعکس است، چون آن ها امید به ماندن در لیگ دارند و کار ما را سخت خواهند کرد.

*مس رفسنجان دنبال این بود که امتیاز به دست بیاورد و تغییر بازیکن و تاکتیک داشتند. عقب زمین مان را خیلی شلوغ نکردیم و سعی کردیم بازیکنان آن ها را از عقب زمین شان کنترل کنیم. زمانی که 2 بر صفر جلو افتادیم تغییراتی ایجاد کردیم که در عقب زمین ثبات داشته باشیم. مقابل مدافعان خوبی بازی می کردیم و بیشتر می خواستند با تغییراتی که داشتند نزدیک به دفاع وسط ما بازی نمایند.

*فکر می کنم تماشاگران حضور خوبی داشتند و از این موضوع راضی هستم. حضور آن ها باعث افتخار ما است و امیدوارم طرفداران بیشتری در بازی بعدی ما بیایند. در اواخر لیگ حضور طرفداران خیلی حائز اهمیت است تا از یکسری مسائل عبور کنیم.

*در کنفرانس خبری قبل از بازی هم اشاره کردم که تیم مورد علاقه و گل سرسبد نیستیم، چون دو پنالتی واضح در یک بازی برای ما گرفته نشد و می بینید که یکسری از تیم ها دایوینگ انجام می دهند (تمارض می نمایند) و برای آن ها پنالتی گرفته می گردد.

*با 3 دفاع بازی نکردیم، اما برخی وقت ها ممکن است نسبت به جابه جایی بازیکنان تیم حریف وظیفه متفاوتی را به بازیکنانم بدهم. در صورتی که من با 2 مدافع وسط بازی کردم و دو مدافع کناری هم داشتیم. شاید در آینده فقط با یک دفاع وسط بازی کنم.

*من درباره تیم های مورد علاقه صحبت کردم، یکسری از تیم ها با تصمیماتی پاداش می گیرند و بابت یک صحنه قضاوت می نمایند و برخی وقت ها هم در یک صحنه که بیرون از محوطه جریمه است پنالتی می گیرند. در یکسری مواقع خیلی شبیه به همان صحنه است، ولی تامل می نمایند و چیزی اعلام نمی نمایند. اشاره به پنالتی تراکتور نمی کنم که بگویم بیرون از محوطه بود، آن یک پنالتی منصفانه بود که گرفته شد. چیزی که برای من عجیب است که یک صحنه کاملا مشابه به همان صحنه برای ما سوت زده نمی گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2329

به "مورایس: همه فکر می نمایند بازی های ساده ای با تیم های پایین جدول داریم، 2 پنالتی واضح ما را در یک بازی نگرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورایس: همه فکر می نمایند بازی های ساده ای با تیم های پایین جدول داریم، 2 پنالتی واضح ما را در یک بازی نگرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید