نخستین پیکاپ وارداتی پلاک ملی دریافت کرد

به گزارش فیس راز، پس از گذشت یکسال از رونمایی پیکاپ تاگا به وسیله پادران موتور، خاتمه اولین دستگاه از این خودروی وارداتی پیروز به دریافت پلاک ملی شد.

نخستین پیکاپ وارداتی پلاک ملی دریافت کرد

به گزارش عصر ایران، پیکاپ تاگا در واقع محصول مشارکت شرکت ایسوزو و شرکت چینی چینگ لینگ موتورز است که محصولات خود را در بعضی بازار ها از جمله چین و ایران عرضه می نماید.

در ابتدا بنا بود تا این پیکاپ با 2 موتور دیزلی و بنزینی وارد بازار گردد، ولی در ادامه شرکت پادران موتور تصمیم گرفت تا فعلا نوع بنزینی را وارد ایران نموده و لذا در مرحله اول پیکاپ های وارداتی با موتور های بنزینی وارد کشور شدند.

نمونه بنزینی تاگا به یک موتور 1.8 لیتری توربو GDi با توان 227 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن مجهز است که به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعته دستی قدرت موتور را به چرخ ها منتقل می نماید. البته پیکاپ کینگ لینگ تاگا در بازار های جهانی دارای یک نسخه مجهز به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هم می باشد که ممکن است پادران موتور در آینده این پیکاپ را با گیربکس اتومات هم به بازار عرضه کند.

در بحث امکانات رفاهی و ایمنی تاگا به دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی با پنل کنترل روی کنسول، دوربین 360 درجه، صندل برقی راننده و سرنشین جلو، کروز کنترل، زیر آرنجی و شارژر USB ردیف عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ثبت وقایع، آینه های تاشو برقی با گرمکن، رینگ آلومینیومی، تنظیم الکتریکی شرایط انتقال قدرت به چرخ ها، رادار خطی مجهز است.

پیکاپ کینگ لینگ تاگا H پادرا در نمای جلو چهره خشن را به نمایش می گذارد. چراغ های اصلی باریک بوده که به وسیله یک ورودی هوای به هم متصل شده اند. در قسمت میانی جلوپنجره بزرگی را شاهد هستیم که از دو طرف با مه شکن هایی بزرگ احاطه شده است.

در نمای عقب هم چهره مجذوب کننده و به نسبت ساده ای را برای این خودرو شاهد هستیم که در کنار دستگیره درب حوض بار، دوربین دید عقب این خودرو جانمایی شده است.

قیمت این خودرو در بازار بین 2.4 تا 2.5 میلیارد تومان اعلام شده که به وسیله نمایندگی های عرضه می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2365

به "نخستین پیکاپ وارداتی پلاک ملی دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین پیکاپ وارداتی پلاک ملی دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید