نقی زاده: نتایج خوب مان برابر پرسپولیس ربطی به بازی روز آدینه ندارد، تا الآن فوق العاده نتیجه گرفته ایم

به گزارش فیس راز، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد تیمش تا به اینجای مسابقات لیگ برتر نتایجی فوق العاده کسب نموده است.

نقی زاده: نتایج خوب مان برابر پرسپولیس ربطی به بازی روز آدینه ندارد، تا الآن فوق العاده نتیجه گرفته ایم

علیرضا نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی اتفاق ناراحت کننده این بود که با یک غفلت و از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم، موضوعی که کادر فنی به ما قبل از بازی تذکر داده بود، در بیشتر لحظات بازی صاحب توپ و میدان بودیم، ولی متأسفانه امتیازی نگرفتیم، این شکست برای ما تجربه شد که روی ضربات ایستگاهی بیشتر کار کنیم.

وی در خصوص اینکه آلومینیوم اراک در چند بازی گذشته پیروز به کسب پیروزی نشده است، توضیح داد: شما باید در مجموع ببینید که تیم در چه رده ای قرار گرفته است. این دومین سال حضور آلومینیوم اراک در لیگ برتر است و الآن هم پنجم جدول هستیم، قبلاً هم گفته بودم که تیم ما برای کسب رتبه تک رقمی بسته شده است و توقعات از تیم نباید بالا باشد. ما لیگ سختی داریم و گاهی اوقات ممکن است یک تیم چند هفته به برد نرسد، ولی آلومینیوم اراک مشکل خاصی ندارد و با انگیزه بالا دنبال نتیجه گرفتن در چند بازی آینده هستیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به بازی تیمش برابر پرسپولیس آن هم در حالی که برابر این تیم نتایج خوبی کسب نموده اند، گفت: پرسپولیس یکی از تیم های بزرگ و پرقدرت در فوتبال ایران و آسیاست، بازی سختی برابر پرسپولیس داریم و نباید نتایج خوبی که برابر این تیم گرفتیم ما را فریب بدهد، هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نتایج خوب مان برابر پرسپولیس ربطی به بازی روز آدینه ندارد. ما باید با هوش و تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. تیمی که برابر پرسپولیس اشتباه کند، ضربه می خورد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2131

به "نقی زاده: نتایج خوب مان برابر پرسپولیس ربطی به بازی روز آدینه ندارد، تا الآن فوق العاده نتیجه گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: نتایج خوب مان برابر پرسپولیس ربطی به بازی روز آدینه ندارد، تا الآن فوق العاده نتیجه گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید