نمایشگاه دائمی عکس جاذبه های گردشگری شهرستان نیر برپا شد

به گزارش فیس راز، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر گفت: به مناسبت روز جهانی جهانگردی، نمایشگاه دائمی عکس جاذبه ها، قابلیتها و توانمندی های گردشگری و تاریخی شهرستان نیر برپا شد.

نمایشگاه دائمی عکس جاذبه های گردشگری شهرستان نیر برپا شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور قیمت پایین کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، جابر اسدی ظهر امروز در آئین افتتاح نمایشگاه عکش گردشگری نیر گفت: به مناسبت روز جهانی جهانگردی، نمایشگاه دائمی عکس جاذبه ها، قابلیتها و توانمندی های گردشگری و تاریخی شهرستان نیر برپا شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر گفت: این نمایشگاه در راستای معرفی توانمندی های گردشگری شهرستان با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان همزمان با روز جهانی جهانگردی پنجم مهماه سال 95 در موزه نیر افتتاح شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندیها و ظرفیتهای گردشگری و تاریخی شهرستان نیر و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: علاقمندان و گردشگران می توانند به صورت رایگان از ساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر از نمایشگاه بازدید نمایند.

اسدی با اشاره به اینکه عکسهای جاذبه ها و توانمندیهای گردشگری شهرستان نیر به صورت چهار فصل تهیه شده است، اعلام کرد: درحال حاضر 44 تابلو عکس از جاذبه های گردشگری این شهرستان در فصلهای بهار و تابستان در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده و بقیه عکسها نیز در فصول پائیز و زمستان سال جاری تهیه خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر توضیح داد: شهرستان نیر دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری چون پل قرمز، دهکده صخره ای آباذر، سنگ افراشته های پیرنق، مناطق نمونه گردشگری بولاغلار نیر، سد یامچی، آب گرم سبلان و قینرجه، کاروانسرای شاه عباسی و سایر ظرفیت ها بوده که دارای توان جذب گردشگر بسیار بالا است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 777

به "نمایشگاه دائمی عکس جاذبه های گردشگری شهرستان نیر برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دائمی عکس جاذبه های گردشگری شهرستان نیر برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید