نگاهی به زندگی قصه گوی بچه ها در آن مرد دیگر در را باز نکرد

به گزارش فیس راز، مستند آن مرد دیگر در را باز نکرد به نویسندگی و کارگردانی سید هادی موسوی با نگاهی شاعرانه به زندگی مهدی آذریزدی قصه گوی بچه ها در آستانه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت آماده نمایش شد.

نگاهی به زندگی قصه گوی بچه ها در آن مرد دیگر در را باز نکرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه مستند، آن مرد دیگر در را باز نکرد به کارگردانی سید هادی موسوی با نگاهی روانشناختی به جنبه های گوناگون، میخواهد تا تاکید کند که چگونه می گردد از حسرت ها و حقارت های دوره کودکی، انگیزه ای ساخت بسیار قوی برای جبران آن حقارت ها، آنقدر که به نقشی تاریخ ساز بدل شد.

وهم و خیال همواره رفیق دیرینه تنهایی بوده، اما خاتمه ِ تنهایی، توهم و تخیل، برای یک هنرمند نویسنده، محتوم نیست. گاهی خوب. گاهی بد. فیلم مستند آن مرد دیگر در را باز نکرد، قصه زندگی مردی است که در تنهایی زاده شد. در تنهایی رشد کرد و عظیم شد. در تنهایی گریست. در تنهایی سفر کرد. در تنهایی خواند. در تنهایی نوشت و عاقبت در تنهایی مرد. هر روز تنهایی، هر شب تنهایی و همواره خانه به دوش.

در این مستند اردشیر رستمی شاعر، کاریکاتوریست و هنرمند شناخته شده کشورمان به اسم راوی قصه زندگی مهدی آذریزدی را از زاویه ای متفاوت و کمتر دیده شده روایت می نماید و کیاوش صاحب نسق موسیقی این مستند را ساخته است.

مستند آن مرد دیگر در را باز نکرد به کارگردانی سید هادی موسوی و تهیه کنندگی عطا پناهی از تولیدات تازه خانه مستند است که متقاضی حضور در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1887

به "نگاهی به زندگی قصه گوی بچه ها در آن مرد دیگر در را باز نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به زندگی قصه گوی بچه ها در آن مرد دیگر در را باز نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید