هتل سورینت مریم یکی از معروف ترین هتل های کیش است

به گزارش فیس راز، سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، هتل سورینت مریم یکی از معروف ترین هتل های کیش است.

هتل سورینت مریم یکی از معروف ترین هتل های کیش است

هتل سورینت مریم کیش متعلق به گروه هتلهای سورینت بوده، در ضلع شرقی میدان امیرکبیر واقع شده و دسترسی راحتی به نقاط مختلف جزیره دارد. این هتل با ظاهری شبیه به کیک عروسی، در شب رخ نمایی می نماید. واحدهای اقامتی در این هتل به صورت اتاق های دو تخته و سوئیت های دو و سه تخته ارائه می گردد. تمامی واحدها طراحی داخلی زیبایی داشته و بسیار شیک چیدمان شده اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند. برای مثال، همگی به سیستم BMS برای کنترل هوشمند اتاق ها مجهز هستند. اگر اشیای قیمتی همراه دارید، می توانید آنها را در صندوق امانات اتاق نگهداری کنید. تلویزیون هوشمند (IPTV)، مبلمان، مینی بار، حمام با سیستم پخش موسیقی و خبر نیز از دیگر امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل است.

سوئیت های هتل فضای بیشتری داشته و علاوه بر امکانات استاندارد دارای اتاق خواب و نشیمن مجزا نیز هستند و اقامتی راحت و لوکس را برای میهمانان فراهم می نمایند. لازم به ذکر است واحدهای اقامتی این هتل علاوه بر شیک بودن، فضایی دنج و راحت دارند، بطوریکه از اقامت در آنها احساس خوشایندی خواهید داشت. رستوران هتل در فضایی شیک و دلپذیر با بهره گیری از برترین سرآشپزها و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از میهمانان پذیرایی می نماید. محیط دنج و دلنشین کافی شاپ هتل هم مکان مناسبی برای معاشرت با همسفران و صرف انواع نوشیدنی و دسر است. این کافه در تمام طول شبانه روز آماده ارائه سرویس به میهمانان عزیز است.

با اقامت در هتل سورینت مریم کیش در فضای اتاق ها و لابی به اینترنت وایفای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می توانید از پارکینگ اختصاصی هتل بهره ببرید. استقبال فرودگاهی هم با درخواست قبلی مهیا است. ضمن اینکه تاکسی سرویس هتل نیز آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. بخش دیگری از امکانات هتل سالن های ویژه ای است که برای برگزاری مراسم مختلف اختصاص داده شده اند. این سالن ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، برای برپای انواع جلسات و همایش ها بکار می فرایند. سالن بیلیارد، دستگاه خودپرداز و خدمات خشکشویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده در این هتل هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2195

به "هتل سورینت مریم یکی از معروف ترین هتل های کیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سورینت مریم یکی از معروف ترین هتل های کیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید