ونگر: عشق به آرسنال مانع پیوستنم به رئال شد

به گزارش فیس راز، آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، مدعی شد که اگر پیشنهاد رئال مادرید را قبول می کرد، می توانست در عرصه مربیگری به جوایز زیادی برسد.

ونگر: عشق به آرسنال مانع پیوستنم به رئال شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرسن ونگر از سال 1996 راهنمایی توپچی های لندن را برعهده گرفت. ونگر پس از 22 سال حضور در آرسنال نهایتاً در سال 2018 به مربیگری خود در این تیم سرانجام داد. این سرمربی فرانسوی سه بار با آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. او همچنین 7 بار با این تیم لندنی به قهرمانی مسابقات جام حذفی انگلیس رسید.

حالا و پس از گذشت یک سال از جدایی آرسن ونگر از آرسنال او در مصاحبه با شبکه بین اسپورت، پیرامون مسائل مختلف صحبت نموده است. او گفت: پشیمانی من از این است که شاید بخشی از پتانسیل مربیگری خود را فدای وفاداری ام به آرسنال کردم. من اگر به باشگاه دیگری می پیوستم توانایی کسب جام های بیشتری را داشتیم.

من از اوایل جوانی فکر می کردم که می خواهم همانطوری که دوست دارم کار کنم. گاهی اوقات نیز مثل حالا با خودم فکر می کنم که شاید در این راه اشتباه نموده ام. به طور کلی نمی دانم که کار خوبی کردم یا نه!

با این وجود من در باشگاه آرسنال ماندم و کار کردم و به نظرم این اتفاق نیز رخ داد و من همان طور که دوست داشتم در حرفه ام عمل کردم.

من می توانستم در بهترین شرایط راهی رئال مادرید شوم اما تصمیم گرفتم که داستان عشقم با آرسنال را ادامه دهم و در این تیم بمانم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 565

به "ونگر: عشق به آرسنال مانع پیوستنم به رئال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: عشق به آرسنال مانع پیوستنم به رئال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید