وینفرد شفر: کی روش استخری از بازیکنان خوب داخلی در اختیار دارد؛ تیم ایران باید قهرمان جام ملت ها گردد، سرپرست سپاهان را باید بیرون نمایند!

به گزارش فیس راز، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی استخری از مجموعه بازیکنان خوب داخلی در اختیار دارد.

وینفرد شفر: کی روش استخری از بازیکنان خوب داخلی در اختیار دارد؛ تیم ایران باید قهرمان جام ملت ها گردد، سرپرست سپاهان را باید بیرون نمایند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان گفت: خیلی خوشحالم به کنفرانس خبری برگشتم چون دلم برای شما تنگ شده بود. کنفرانس قبلی طاهری آمد و خوب صحبت کرد. اینکه چرا در کنفرانس قبلی نبودم بعدا صحبت می کنم. از اصحاب رسانه به خاطر اتفاق چند روز قبل عذرخواهی می کنم. ما همه چیز را آماده نموده بودیم و دیگر مسائل دست ما نبود. ما تعامل خوبی با رسانه ها داریم و قطعا در برنامه های آینده از حضورتان استقبال خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ما در فصل تغییرات هستیم و تیم عوض شده است. بازیکنان ما آینده ساز هستند اما در کنارشان احتیاج به بازیکنان باتجربه داریم به همین دلیل باید از بازیکنانی چون خسرو حیدری، پژمان منتظری و مهدی رحمتی تشکر کنم. بازیکنان با تجربه همواره برای اجرای کارها به بازیکنان جوان یاری می نمایند و همیشه نصیحت شان می نمایند. به خاطر مصدومیت پژمان ناراحتم چون در چند دیدار اخیر بهترین بازیکن ما بود و امیدوارم 5،6 هفته دیگر برگردد چون به او در لیگ قهرمانان آسیا احتیاج داریم.

شفر گفت: در مورد بازی که روی نیمکت نبودم به خاطر اخراجم از بازی با نفت مسجدسلیمان بود اما نمی دانم چرا هیچ کسی نگفت تخلفم چه بوده است. شاید بهتر این بود که بدانم چرا از روی نیمکت اخراج شدم. چنین اتفاقی در آلمان بیفتد فدراسیون نامه می دهد و دقیق می گوید علت چه بوده است. شاید اینجا شرایط فرق می نماید اما قوانین باید یکسان باشد. باید دقیق می گفتند علت چه بوده است. در بازی با نفت، سرمربی حریف به محوطه فنی ما آمده بود. نمی دانم شاید مشکل من بودم. در بازی منچستریونایتد و چلسی مشابه آن رخ داد و مربی چلسی سمت محوطه فنی منچستر رفت و عکس العمل مورینیو را دیدید. نمی دانم بازهم تاکید می کنم شاید مشکل من بودم.

سرمربی استقلال تاکید نمود: خوشحالم در بازی با سایپا به مسابقه برگشتیم. من کنار خط نبودم ولی خاطرتان هست که بازی هفته اول که چه خطایی روی سجاد آقایی رخ داد و قلم بند او شکسته شد. در واقع قلم بند او مانع مصدومیتش شد.در بازی مقابل سایپا که یکی از بهترین استعدادهای دنیاست چنین اتفاقی برایش رخ داد. می خواهم به صیادمنش یاری کنم تا راهی اروپا گردد. او رویای بزرگی دارد و باید به فوتبال او یاری کنیم. با خطایی که روی او انجام شد و تصاویری که منتشر شد نگران استعدادش برای آینده هستم. داور باید در آن صحنه عکس العمل نشان می داد. بعد از پنالتی استقلال نیمکت سایپا به سمت داور رفتند که چرا پنالتی گرفته است. الان فکر می کنم چطور از بازیکنانم برای بازی های آینده محافظت کنم.

شفر گفت: در مورد بازی با سپاهان باید بگویم که این تیم قدرتمندتر از گذشته شده است و چند بازیکن از ذوب آهن به سپاهان آمده اند. آنها مثل سال قبل نیستند. آنها تیم قدرتمندی هستند و پاس های پرتعدادی می دهند. ما چند مشکل داریم، اینکه پژمان منتظری مصدوم است اما می خواهیم فوتبالمان را انجام دهیم. بازی سختی خواهد بود. باید تشکری از طرفدارانمان بکنم که در دیدار با سایپا ما را حمایت کردند. ما بهترین طرفداران را داریم و در دیدار قبل و زمانی که یک بر صفر عقب بودیم یاری کردند تا بازی را ببریم. برای فردا هم درخواست می کنیم که به استادیوم بیایند و یار دوازدهم تیم باشند. می خواهیم در کنار طرفدارانمان بازی را با موفقیت پشت سربگذاریم.

سرمربی استقلال در واکنش به اظهارات سرپرست سپاهان مبنی بر اینکه با توجه به فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می ترسند که برای روحیه به استقلال داوری به سود این تیم باشد گفت: آیا واقعا چنین کاری نموده اند؟ 50 سال است که در فوتبال حرفه ای حضور دارم و اگر چنین چیزی که می گویید واقعیت داشته باشد اولین بار است که آن را می شنوم. لغتی که می خواهم به زبان انگلیسی بگویم خیلی سخت است اما در کل باید بگویم اتفاق بدی است که الان شنیدم. آیا واقعا باشگاه سپاهان به صورت رسمی این موضوع را اعلام نموده است؟ چه کسی این حرف را زده؟ مدیر عامل؟ سرمربی؟ سپاهان یک باشگاه خوب فوتبالی است و نکات بسیار خوبی از این تیم شنیده ام. به نظرم کسی که این حرف ها را زده باید او را بیرون نمایند.

وی اضافه کرد: برای این مسئله نمی توانم لبخند بزنم چون این کار فوتبالی نیست. کارخانه فولاد باید این شخص را بیرون بگذارد. بیش از یک سال است که در ایران مربیگری می کنم و باید بگویم در همه قاره ها مربیگری نموده ام. همه اشتباه می نمایند از جمله من، همه خطا روی صیادمنش را دیدند و شاید بهتر بود که داور جریمه بیشتری می کرد. شاید پنالتی آخر هم برای سپاهان گرفته نمی شد. ما بهترین داور را در ایران داریم که فینال المپیک را قضاوت نموده و در جام جهانی 2018 هم قضاوت نموده این صحبت ها بسیار بد است و فوتبالی نیست.

شفر در مورد برنامه اش برای تقابل با سپاهان مطرح نمود: ما برنامه ویژه داریم. شاید اگر برنامه ام را بگویم، آن را به سپاهانی ها بدهید (خنده) همانطور که گفتم سپاهان بسیار محکم بازی می نماید و پاس های بلندی می فرستد.

سرمربی استقلال در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا از بازیکنانی مثل فرشاد محمدی مهر و دیگر بازیکنان جوان استفاده نمی گردد توضیح داد: امیدوارم بازی با سایپا را نگاه نموده باشید که محمد دانشگر یک گل زد. او قبل از این بازی عصبی و فشار زیادی را تحمل نموده بود. شاید از تلویزیون یا استادیوم بازی را دیدید اما دیدید که چه بازیکنانی به میدان رفتند. من هم از بازی دانشگر خوشحال شدم.

وی توضیح داد: همانطور که می دانید وریا غفوری به دلیل محرومیت در بازی جام حذفی برابر سایپا حضور نخواهد داشت و شاید محمدی مهر بازی کند. او باید از نظر ذهنی خودش را در تمرینات آماده کند. فرشاد در بازی با نفت مسجدسلیمان 15 دقیقه به میدان رفت و خوب بازی کرد شاید او فردا هم بازی کند. اگر بخواهیم همه بازیکنان جوان را بازی دهیم باید با 17 بازیکن بازی کنیم. ما به همه بازیکنان احتیاج داریم و آنها باید توانایی هایشان را نشان دهند. در ایران بازیکنی بازی نکند مدیربرنامه هایش به دنبال تغییر باشگاه خواهد بود اما مشاور خوب به بازیکن می گوید خوب تمرین کند.

شفر درباره اینکه پس از بازی استقلال مقابل السد قطر چه تغییراتی در این تیم بوجود آمده خاطر نشان کرد: تعیین است که بازی مهمی در پیش داریم وقتی اینجا آمدم همه می گفتند باید هر بازی را ببریم. پس از بازی با السد 3 بازی را بردیم و 5،6 دیدار بعد از آن را نباختیم. 6 ماه پیش به خاطر دارید که گفتم لیگ ایران بهتر از قبل شده است. شاید آن زمان همه فکر می کردند من دیوانه هستم. الان یکی از تیم های ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. چه کسی برنده این اتفاق است؟ علاوه بر استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن در آسیا خوب بازی کردند. برنده این اتفاق تیم ملی ایران است. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی استخری از مجموعه بازیکنان خوب داخلی در اختیار دارد از جمله استعداد خوبی که در تیم سپاهان به میدان می رود یا بازیکنانی چون آرمین سهرابیان و الله یار صیادمنش که در تیم ما حضور دارند. ایران در آسیا اول است و تیم ملی می تواند قهرمان جام ملت های آسیا گردد. بازیکنان خوبی در لیگ خودمان داریم و تیم ایران باید قهرمان جام ملت ها گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 98

به "وینفرد شفر: کی روش استخری از بازیکنان خوب داخلی در اختیار دارد؛ تیم ایران باید قهرمان جام ملت ها گردد، سرپرست سپاهان را باید بیرون نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینفرد شفر: کی روش استخری از بازیکنان خوب داخلی در اختیار دارد؛ تیم ایران باید قهرمان جام ملت ها گردد، سرپرست سپاهان را باید بیرون نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید