چهار تفاهمنامه بین مازندران و مارکه ایتالیا منعقد شد

به گزارش فیس راز، ب ه گزارش خبرنگاران، لوکاچریشولی استاندار مارکه عصر پنجشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه با مازندران با ابراز خرسندی از سفر خود و هیئت همراهش به ایران، اظهار کرد: هیئت ما در این چند روز به صورت فشرده دیدارهایی را به عمل آورد که این امر در حقیقت تأکیدی بر ادامه همکاری ها با استان مازندران است.

چهار تفاهمنامه بین مازندران و مارکه ایتالیا منعقد شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی ادامه داد: برای شرکت هایی که در این بازید شرکت نکردند و تصمیمشان را عوض کردند متأسفم و امیدوارم در آینده به استان مازندران سفر نمایند.

استاندار مارکه، توضیح داد: در دیدار با شرکت های استان مازندران به این نکته رسیدیم که چقدر زمینه های کار زیاد است و در زمینه های متعدد و بسیار زیادی می توانیم همکاری های مشترکی داشته باشیم.

وی دستاوردهای فناوری و رونق بازارهای مازندران را نویدی برای تجارت دانست و اضافه کرد: ازنظر مالی فرصت های زیادی برای رشد، توسعه و پرداختن به فعالیت های متعدد در این استان وجود دارد.

استاندار مارکه از جشن صنعت مازندران و خواهرخواندگی این استان با مارکه اطلاع داد و گفت: امضای این توافق های گوناگون در بخش های مختلف صنعت، جهانگردی و دانشگاه و خواهرخواندگی بین دو استان در حقیقت دو جشن صنعت و جشن خواهرخواندگی بین دو استان است.

لوکاچریشولی ضمن قدردانی از استاندار مازندران، اعلام کرد: از استاندار مازندران و هیئت همراه، شهرداران و مدیران دانشگاه های مازندران دعوت می کنم که به استان ما تشریف آورده و از آن دیدار نمایند.

وی توضیح داد: از نتایجی که از این سفر حاصل می کنیم می توانیم نقطه حرکت خود را شروع کنیم و به سوی اهداف مشترک عزیمت کنیم و امیدوارم در چند روز آینده بتوانیم نتایج ملموس این دیدارها را ببینیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 487

به "چهار تفاهمنامه بین مازندران و مارکه ایتالیا منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار تفاهمنامه بین مازندران و مارکه ایتالیا منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید