گران ترین و مقرون به صرفه ترین آپارتمان های اجاره ای در شهر قدس

به گزارش فیس راز، خبرنگاران- اجاره آپارتمان در شهرقدس گاهی بیشتر از نیم میلیارد تومان به عنوان پول پیش احتیاج دارد. درعوض مالک این آپارتمان ها که متراژشان معمولا بالای 100 متر است، کرایه ماهانه دریافت نمی نمایند. در طرف مقابل کمترین هزینه ای که به عنوان ودیعه برای اجاره آپارتمان در شهرقدس پرداخت می گردد 50 میلیون تومان است و باید هر ماه مبلغی را بابت اجاره این واحد کنار گذاشت.

گران ترین و مقرون به صرفه ترین آپارتمان های اجاره ای در شهر قدس

به گزارش خبرنگاران، اجاره آپارتمان در شهرقدس ممکن است به بیشتر از نیم میلیارد تومان بابت پول پیش احتیاج داشته باشد. مالک واحد 140 متری در منطقه الهیه شهرقدس رقم ودیعه را 600 میلیون تومان درنظر گرفته، اما درعوض اجاره ماهانه نمی گیرد. این واحد سال 98 ساخته شده، دارای سه اتاق خواب، آسانسور، انباری و پارکینگ است و رقم ودیعه و اجاره آن قابل تبدیل نیست. مالک آپارتمان 135 متری در همین محله شهرقدس 520 میلیون تومان پول پیش طلب نموده و رقم اجاره ماهانه را رایگان اعلام نموده است. این واحد سال 97 ساخته شده و آسانسور، انباری و پارکینگ دارد. در شهرک ابریشم شهر قدس آپارتمان 126 متری برای اجاره آگهی شده که رقم ودیعه آن دقیقا نیم میلیارد تومان است و مالک این واحد نیز اجاره ماهانه دریافت نمی نماید.

در این واحد دو اتاق خواب وجود دارد و پنج سال از عمر بنا آن می گذرد. در کوی فرزان آپارتمان سه خوابه اجاره داده می گردد که پول پیش این واحد 140 متری 450 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن رایگان است. از آسانسور، انباری و پارکینگ به عنوان امکانات این واحد می گردد اشاره نمود. در خیابان مبارزان شهرقدس مالک آپارتمان 140 متری که تقریبا نوساز به شمار می رود، رقم ودیعه را 400 میلیون تومان نوشته و هر ماه سه میلیون تومان اجاره دریافت می نماید. این واحد دارای دو اتاق خواب مستر است و با آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می گردد.

اجاره آپارتمان در شهرقدس می تواند کمتر از 100 میلیون تومان به عنوان پول پیش احتیاج داشته باشد. مثل واحدی 50 متری که سال 92 ساخته شده، یک اتاق خواب دارد، رقم ودیعه و اجاره آن به ترتیب 50 و 2.5 میلیون تومان است و بدون آسانسور و پارکینگ اجاره داده می گردد. واحد 70 متری دیگری بین فایل های مربوط به اجاره آپارتمان در شهرقدس به چشم می خورد که که مالک آن 80 میلیون تومان ودیعه و ماهانه سه میلیون تومان کرایه می گیرد. هشت سال از سن بنا واحد می گذرد، آپارتمان آسانسور و پارکینگ ندارد و رقم ودیعه و اجاره آن قابل تبدیل است. آپارتمان 80 متری با سن بنا 15 سال درحالی برای اجاره در شهرقدس آگهی شده که مالک 80 میلیون تومان ودیعه می گیرد و رقم اجاره آپارتمان سه میلیون تومان است. این واحد بدون امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ به مستاجر تحویل داده می گردد.

در منطقه سرخه حصار شهرقدس با 100 میلیون تومان به عنوان ودیعه می گردد آپارتمان 78 متری را با دو اتاق خواب اجاره کرد که رقم کرایه ماهانه آن سه میلیون تومان است، شش سال پیش ساخته شده و از آسانسور، انباری و پارکینگ به عنوان امکانات می گردد اشاره نمود. مالک آپارتمان 85 متری در شهرقدس که 11 سال از سن بنا واحد می گذرد و دو اتاق خواب دارد، 150 میلیون تومان پول پیش و ماهانه 2.5 میلیون تومان اجاره دریافت می نماید. آپارتمان 100 متری که رقم ودیعه آن 200 میلیون تومان است بین آگهی ها به چشم می خورد. این واحد که سال 92 ساخته شده، یک اتاق خواب دارد و برای اجاره آن باید ماهانه سه میلیون تومان به صاحبخانه پرداخت کرد.

بعلاوه واحد 100 متری دیگری در این شهر برای اجاره دادن آگهی شده که رقم ودیعه و کرایه ماهانه آن به ترتیب 270 میلیون تومان و یک میلیون تومان است. این واحد هشت سال پیش ساخته شده، دو اتاق خواب دارد و آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات آن به شمار می فرایند.

مشخصات آپارتمان های شهرقدس در بازار اجاره مسکن

متراژ

تعداد اتاق

عمر بنا

امکانات

ودیعه

اجاره ماهانه

140 متر

سه اتاق

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

600 میلیون تومان

رایگان

135 متر

سه اتاق

چهار سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

520 میلیون تومان

رایگان

126 متر

دو اتاق

پنج سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

500 میلیون تومان

رایگان

140 متر

سه اتاق

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

450 میلیون تومان

رایگان

140 متر

سه اتاق

نوساز

دو اتاق خواب مستر، آسانسور، انباری و پارکینگ

400 میلیون تومان

سه میلیون تومان

100 متر

دو اتاق

هشت سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

270 میلیون تومان

یک میلیون تومان

100 متر

یک اتاق

11 سال

انباری

200 میلیون تومان

سه میلیون تومان

85 متر

دو اتاق

11 سال

انباری

150 میلیون تومان

2.5 میلیون تومان

78 متر

دو اتاق

شش سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

100 میلیون تومان

سه میلیون تومان

70 متر

دو اتاق

هشت سال

انباری

80 میلیون تومان

سه میلیون تومان

50 متر

یک اتاق

9 سال

-

50 میلیون تومان

2.5 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2196

به "گران ترین و مقرون به صرفه ترین آپارتمان های اجاره ای در شهر قدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین و مقرون به صرفه ترین آپارتمان های اجاره ای در شهر قدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید