گردشگری ترکیبی نو منتشر شد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، در بخش نخست این کتاب مسائل زیادی که در تعریف پدیده گردشگری وجود دارد مورد بحث قرار گرفته و همچنین روش هایی که در مطالعه گردشگری به ما در شناخت ابعاد و اندازه رشد گردشگری در مقیاس جهانی یاری می نماید شرح داده شده است رشته مطالعاتی که به نام گردشگری شناخته می گردد، به گونه ای به خواننده معرفی شده تا وی به خوبی بفهمد چگونه افراد مختلف با تخصص های متفاوت به مطالعه گردشگری می پردازند.

گردشگری ترکیبی نو منتشر شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور خیلی ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بخش بعدی به گسترش پدیده گردشگری طی روندی تاریخی می پردازد و بعضی از عوامل موثر در تسریع رشد، گسترش و یا رکود گردشگری در مکان های مختلف طی دوره های زمانی معین را مورد بحث قرار می دهد. به علاوه یک چشم انداز تاریخی ماهیت پویا و در حال تغییر فعالیت گردشگری را مورد تاکید قرار می دهد، چارچوب زمانی که گردشگری می تواند رشد یابد یا با رکود روبرو گردد را برحسته می نماید؛ سلیقه های درحال تغییر مشتریان گردشگری را نشان می دهد مدل های رایج سفرکردن و ظهور رقابت میان مکان های گردشگری را توضیح می دهد.

همچنین پیوستگی و دگرگونی در فعالیت گردشگری و رودن تغییرات تقاضا را مورد تاکید قرار می دهد. موضوعات مربوط به تقاضا در بخش سوم مورد مطالعه قرار می گیرد به طور خاص این نکته که تغییر و تحولات در توسعه گردشگری چگونه از عوامل مختلف سیاسی، مالی و اجتماعی تاثیر پذیرفته اند و چه تاثیری بر میزان تقاضا برای خدمات مربوطه دارد مورد تاکید قرار گرفته است. در بخش چهارم این کتاب این موضوع که چگونه گردشگران به طور فردی و یا گروهی تجربه ای از گردشگری را دنبال می نمایند، مورد تحلیل قرار می گیرد.

کتاب گردشگری ترکیبی نو با ترجمه فضیله دادور(خانی)، ناصر بیات، احدالله فتاحی و ابراهیم رستگار توسط انتشارات مهکامه در 700 نسخه و با قیمت 21 هزار تومان و در 408 صفحه به چاپ رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 816

به "گردشگری ترکیبی نو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری ترکیبی نو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید