گلزنی فوتسالیست قمی برابر تیم ملی فوتسال اندونزی

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: علی اصغر حسن زاده فوتسالیست قمی در نخستین روز جام ملت های آسیا در ویتنام برابر تیم ملی فوتسال اندونزی گلزنی کرد.

گلزنی فوتسالیست قمی برابر تیم ملی فوتسال اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قم، تیم ملی فوتسال کشورمان ظهر امروز کار خود را در مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا شروع کرد و در نخستین بازی با نتیجه 5 بر یک برابر تیم ملی اندونزی به پیروزی رسید.

در این بازی که نخستین مسابقه تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بود، علی اصغر حسن زاده بازیکن قمی و با تجربه تیم ملی گل چهارم تیم ملی کشورمان را به ثمر رساند.

علیرضا وفایی بازیکن خلاق و جوان تیم فوتسال ماهان تندیس قم که پیش از این کاپیتان تیم ملی فوتسال امید کشورمان نیز بود نیز امروز در ترکیب تیم ملی کشورمان به میدان رفت اما پیروز به گلزنی نشد.

گلهای تیم ملی ایران را حسین طیبی در دقیقه 8، فرهاد توکلی در دقایق 17 و 18، علی اصغر حسن زاده در دقیقه 18و وحید شفیعی در دقیقه 38 به ثمر رساندند.

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود روز آدینه 12 اردیبهشت ماه در ساعت 16 به مصاف تیم چین می رود.

در مسابقات جام ملت های آسیا که با حضور 16 تیم در ویتنام برگزار می گردد، تیم ملی فوتسال ایران با تیم های اندونزی، استرالیا و چین همگروه است.

احمد اسماعیل پور، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، حمید احمدی، وحید شفیعی، محمد شجری، محمد طاهری، بهروز جعفری، فرهاد فخیم، حسین طیبی، علی اصغر حسن زاده و قدرت بهادری 14 بازیکنی هستند که از سوی خسوس کاندلانس برا حضور در رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا معرفی شدند.

علیرضا وفایی بازیکن قمی تیم ملی فوتسال نخستین حضور خود در مسابقات جام ملت های آسیا را تجربه می نماید اما اصغر حسن زاده بازیکن قمی با تجربه تیم ملی کشورمان، برای پنجمین بار در این مسابقات حاضر می گردد.

در دوره گذشته این مسابقات در امارات، تیم ملی کشورمان در رده سوم آسیا نهاده شد و کوشش می نماید در مسابقات ویتنام بار دیگر قهرمانی آسیا را از آن خود کند ضمن اینکه از تیم های ژاپن و تایلند به عنوان مهم ترین رقبای ایران یاد می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 357

به "گلزنی فوتسالیست قمی برابر تیم ملی فوتسال اندونزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "گلزنی فوتسالیست قمی برابر تیم ملی فوتسال اندونزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلزنی فوتسالیست قمی برابر تیم ملی فوتسال اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید