یونیورسال استودیو سنگاپور برترین مرکز تفریحی سنگاپور

به گزارش فیس راز، یونیورسال استودیو سنگاپور یکی از برترین جاذبه های گردشگری این کشور کوچک اما پر ماجرا می باشد و بی شک یکی از برترین تفریحات این کشور هم خواهد بود. سنگاپور از نظر مدرنیته با بسیاری از شهر های آسیایی متفاوت بوده و از جمله مدرن ترین کشور های آسیایی شناخته می گردد و به همین علت گشت و گذار در خیابان های آن هم می تواند حس خوبی برایتان داشته باشد اما از گشت و گذار در جاذبه های تاریخی و بعلاوه مدرن سنگاپور هم اگر بگذریم نباید تفریحات بی نظیر آن را نادیده گرفت و مراکز متعددی در سطح این کشور فعالیت می نمایند که می توانید برترین تفریحات را در آنها تجربه نمایید. یکی از مهمترین مراکز تفریحی در این کشور، یونیورسال استودیو سنگاپور نام دارد که این پارک موضوعی به اسم یکی از برترین و محبوب ترین شهربازی ها در دنیا شناخته شده و بازدید از آن به کلیه گردشگران سنگاپور توصیه می گردد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که یونیورسال استودیو سنگاپور را به یک مقصد مناسب تفریحی تبدیل نموده را می توان وجود تفریحات متنوع برای انواع سنین مختلف دانست و به همین علت می توانید به صورت خانوادگی از این شهربازی بی نظیر لذت ببرید.

یونیورسال استودیو سنگاپور برترین مرکز تفریحی سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

یونیورسال استودیو سنگاپور علاوه بر اینکه یک مقصد گردشگری مناسب برای کلیه گردشگران دنیا می باشد از اهمیت ویژه ای برای مردم این کشور هم برخوردار بوده و بسیاری از مردمان این کشور هم بعضی از اوقات خود را به گشت و گذار و لذت از این پارک موضوعی اختصاص می دهند. هیجان یکی از لازمه های زندگی می باشد و می توانید این حس را به برترین شکل ممکن در یونیورسال تجربه نموده و برترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید. در این پارک می توانید بیش از 22 بازی بی نظیر را هدف قرار دهید و بی شک متناسب با هر نوع سلیقه ای خواهد بود. گذشت زمان در این پارک معنایی نخواهد داشت چرا که چنان غرق در لذت خواهید بود که گذر زمان را فراموش خواهید کرد. بچه ها بیشترین سهم را از این پارک خواهند داشت چرا که انواع شخصیت های کارتونی در آن قابل مشاهده بوده و می توانند در دنیای این شخصیت های کارتونی زندگی نموده و با آنها انس بگیرند. در صورتی که جشن تولد و یا مراسم خاصی در موعد سفر داشته باشید می توانید با گرفتن جشن در این پارک طرف خود را به برترین شکل ممکن سورپرایز کنید تور مالزی، سنگاپور می تواند برترین گزینه سفرهای آسیایی باشد.

سرگرمیات یونیورسال استودیو سنگاپور

سرگرمیاتی که در یونیورسال می توانید تجربه کنید به 7 بخش دسته بندی می شوند و هر یک از این بخش ها بر پایه فیلم های مشهور و نامی ساخته شده اند. هیچ جای تکراری در این پارک وجود نداشته و می توانید از متنوع ترین سرگرمیات در آن لذت ببرید و تنها سرگرمیات و بازی ها نیستند که در این پارک توجه شما را به خود جلب می نمایند و می توانید با نوشیدن یک نسکافه داغ یا یک نوشیدنی سرد در کافه های یونیورسال از خود پذیرایی کنید. انواع سرگرمی های که زمانی آرزویش را داشتید در این پارک مهیا شده و می توانید به یکباره تمامی آرزو های خود را برآورده شده ببینید. اجرا های خیابانی و کنسرت ها زرق و برق بیشتری به هر یک از بخش ها داده اند و می توانید 7 دنیای متفاوت را در این پارک موضوعی هدف قرار دهید. از مهمترین سرگرمیات این پارک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ترن یونیورسال: چنانچه خواستار هیجان در یونیورسال باشید امتحان کردن ترن آن عاری از لطف نخواهد بود، ضروری است بدانید که ترن یونیورسال استودیو سنگاپور به اسم مرتفع ترین تر های دوقلوی دنیا شناخته شده اند و ساخت آن الهام گرفته از سریال تخیلی ناوبر فضایی گالاکتیکا می باشد.

سرزمین شرک: یکی دیگر از بخش های سرگرمیی یونیورسال سنگاپور سرزمین شرک و اجرای موزیکال غول ها در این قسمت می باشد که می تواند برای بچه ها یکی از برترین سرگرمیات باشد.

مصر باستان

آیا می خواهید از اهرام مصر تماشا نمایید؟ با سفر به یونیورسال استودیو سنگاپورمی توانید با یک تیر دو هدف نشانه رفته و اهرام مصر را هم با همان ساختار مشاهده کنید. یکی از محبوب ترین بخش های این پارک، مصر باستان می باشد که در این بخش اهرام مصر به گونه ای کاملا مشابه با نمونه اصلی در مصر ساخته شده اند و می توانید با تاریخ و فرهنگ مصریان هم در کوتاه ترین زمان اطلاعاتی کسب نمایید.

دنیای گمشده

بیشترین هیجان پس از ترن یونیورسال استودیو سنگاپور را می توانید در دنیای گمشده آن تجربه کنید، این بخش کاملا مختص دایناسور ها و دوران ژوراسیک بوده و می توانید در یک سرزمین رویایی با دایناسور ها دست و پنجه نرم نموده و نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

علاوه بر موارد ذکر شده، ده ها سرگرمی دیگر در این منطقه انتظار شما را می کشند که بی شک برترین لحظات را برایتان رقم خواهند زد.

دسترسی به پارک یونیورسال سنگاپور

این پارک در منطقه سنتوسا سنگاپور قرار گرفته و می توانید تنها در عرض 10 دقیقه از مرکز تجاری سنگاپور به آن دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به این پارک می توانید از وسیله های نقلیه متنوعی استفاده نمایید و از جمله برترین وسیله های حمل و نقل می توان به اتوبوس، خطوط ریل ام آر تی و تاکسی ها اشاره نمود.

هزینه ورودی برای بزرگسالان 76 دلار، بچه ها 56 دلار و کهنسالان 38 دلار سنگاپور خواهد بود و می توانید از ساعت 10 تا 20 شب از این پارک بی نظیر تماشا نمایید.

منبع: دلتابان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1853

به "یونیورسال استودیو سنگاپور برترین مرکز تفریحی سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیورسال استودیو سنگاپور برترین مرکز تفریحی سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید