30 المان گنجشک بهاری با پیام بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در قم نصب می شود

به گزارش فیس راز، خبرنگاران/قم مدیر عامل زیباسازی شهرداری قم گفت: در آستانه سال جدید، 30 المان گنجشک بهاری با پیام بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در سطح شهر قم نصب می شود.

30 المان گنجشک بهاری با پیام بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در قم نصب می شود

سید محمد موسوی منش در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص اکران المان های نوروزی در قم بیان کرد: شهروندان بیش از هر زمان دیگری نیاز به روحیه نشاط و شادابی دارند تا این شرایط را پشت سر بگذارند.

مدیر عامل زیباسازی شهرداری قم اضافه نمود: برای ایجاد روحیه و نشاط شهروندی اقدامات این سازمان فعالانه تر است و در المان های نوروزی، ایده های خوبی با پیام های بهداشتی در حال تولید است که تا چتد روز آینده در معرض عموم قرار می گیرد.

وی شرح داد: سال قبل المان گنجشک بهاری با رویکرد ایجاد امید و نشاط شهروندان مورد استقبال قرار گرفت و در آستانه سال جدید، 30 المان گنجشک بهاری با پیام بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در سطح شهر قم نصب می شود.

موسوی منش گفت: طرح های نوروزی و نیمه شعبانی در قالب پیام های بهداشتی در شهر رونمایی خواهد شد؛ همچنین امسال دیوار نگارهای زیبایی در ورودی شهر طراحی می شود.

وی گفت: طراحی گنجشک بهاری قبل از شیوع بیماری کرونا در قم در قالب فراخوان شهر نگار سه به صورت کشوری اعلام شد و دعوت از هنرمندان رخ داد و 900 نفر از هنرمندان به ارائه طرح های خود پرداختند.

مدیر عامل زیباسازی شهرداری قم بیان کرد: طرح های هنرمندان ویژه المان های شهری در دو ماه قبل داوری و براساس شاخص های هویتی و زیباشناختی انتخاب شد.

وی گفت: بیشتر هنرمندان راه یافته به این جشنواره قمی هستند و تا چند روز دیگر این طرح ها در شهر پیاده می شود، البته قبل از شیوع بیماری قرار بود 35 هنرمند این ایده ها را در قم پیاده کنند اما در حال حاضر 6 هنرمند مشغول طراحی این المان ها هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 975

به "30 المان گنجشک بهاری با پیام بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در قم نصب می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 المان گنجشک بهاری با پیام بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در قم نصب می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید