37درصد انگلیسی ها فکر می نمایند انسان مجبور به سکونت در فضا می گردد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از یاهونیوز، در شرایطی که سفر به فضا تا یک دهه پیش تنها توسط بخش دولتی صورت می گرفت، شرایط در سال های اخیر تغییر نموده و بخش خصوصی نیز با فعالیت های خود در این حوزه انقلابی در صنعت فضانوردی به وجود آورده است.

37درصد انگلیسی ها فکر می نمایند انسان مجبور به سکونت در فضا می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به همین دلیل، شرکت هایی مانند اسپیس ایکس، ویرجین گالاتیک و آسگاردیا در کوشش هستند تا سفرهای فضایی را برای طیف گسترده تری از علاقمندان ممکن نمایند.

آسگاردیا برای کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه تحقیقی را با مشارکت 2103 نفر از مردم انگلیس انجام داده که نشان می دهد 29 درصد از پاسخ دهندگان حاضر هستند برای سفر به فضا هزینه نموده و پول بپردازند، البته به شرطی که شرایط این کار آسان باشد.

18 درصد هم گفته اند حاضرند اندوخته های خود را در صورت امکان پذیر شدن سفرهای فضایی برای عموم مردم صرف این کار نمایند. 42 درصد از این افراد هم گفته اند معتقدند فرازمینی ها و بیگانگان فضایی روزی به کره زمین سفر خواهند کرد.

یک پنجم پاسخ دهندگان از این مساله ابراز نگرانی نموده اند که ممکن است روزی شهاب سنگی به زمین برخورد کند و یک چهارم این افراد گفته اند انگلیس باید یک سیستم دفاعی قوی تر برای مقابله با این رویداد احتمالی آماده کند. در نهایت 37 درصد از مشارکت نمایندگان در این تحقیق پیش بینی نموده اند که انسان در آینده به علت غیرقابل سکونت شدن زمین چاره ای جز زندگی درفضا نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 557

به "37درصد انگلیسی ها فکر می نمایند انسان مجبور به سکونت در فضا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "37درصد انگلیسی ها فکر می نمایند انسان مجبور به سکونت در فضا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید