اروپا بنیان گذار آمازون را به جاسوسی متهم کرد

به گزارش فیس راز، مقامات کشورهای اروپایی به جف بزوس، بنیان گذار آمازون برای جاسوسی مشکوک هستند.

اروپا بنیان گذار آمازون را به جاسوسی متهم کرد

با ما سفر کنید و با تور نوروز اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران از CNBC، مقامات اروپایی به شنود و جاسوسی جف بزوس، بنیان گذار شرکت آمریکایی آمازون و ثروتمندترین مرد دنیا مشکوک شدند. اعضای مجلس اروپا به او نامه نوشتند و از او خواستند روشن کند که آیا افسران اطلاعاتی را در این شرکت استخدام می نماید تا اطلاعات مربوط به سیاستمداران اروپایی را جمع آوری کند یا خیر.

دلیل این نامه انتشار دو فرصت شغلی تحلیلگران اطلاعاتی توسط آمازون بود که وظیفه نظارت بر تهدیدهای داخلی و خارجی و انضباط کار در شرکت و نظارت بر سایر نقاط حساس را بر عهده دارد. پس از انتشار این فرصت های شغلی، این شرکت مورد انتقاد نهاده شد و آنها را از سایت حذف کرد. سیاستمداران اروپایی پس از جلب توجه به شرایط لازم برای متقاضیان ابراز نگرانی کردند: آنها باید فرانسه و اسپانیایی را بلد باشند.

بزوس و آمازون به دلیل سیاست های سختگیرانه علیه کارمندان مشهور هستند. طبق تحقیقاتی که توسط سازمان حقوق بشر مؤسسه Open Markets اجرا شده، این شرکت یک سیستم کنترل کامل و جاسوسی از کارمندان را ایجاد نموده است. آمازون به نظم و انضباط سختی متکی است و از کارمندان فوق العاده بهره وری می نماید. اگر سرعت آنها خیلی کند باشد، سیستم داخلی آمازون توبیخ می نماید که می تواند منجر به اخراج گردد. در عین حال، مدیریت شرکت از کوشش برای سازماندهی کارمندان در اتحادیه های کارگری برای محافظت از حقوق آنها جلوگیری می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1341

به "اروپا بنیان گذار آمازون را به جاسوسی متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا بنیان گذار آمازون را به جاسوسی متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید