افزایش بودجه نظامی آمریکا مستقیما چین و روسیه را هدف قرار داده است

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: یک مفسر و تحلیلگر مسائل سیاسی آمریکا تاکید نمود که افزایش هزینه های نظامی آمریکا که باراک اوباما آن را درخواست نموده است، در نهایت علیه روسیه و چین خواهد بود.

افزایش بودجه نظامی آمریکا مستقیما چین و روسیه را هدف قرار داده است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مایکل چوسودوفسکی موسس و دبیر مرکز تحقیقات جهانی سازی در مصاحبه با پرس تی وی، توضیح داد: من باید این نکته را یادآوری کنم که جنگنده های اف 35، زیردریایی ها و کشتی های جنگی در نهایت علیه چین و روسیه است.

وزارت دفاع آمریکا میخواهد تا هزینه های نظامی خود را 8 درصد افزایش دهد. خریداری حدود 57 فروند جنگنده نسل آینده اف 35، به همراه 9 فروند کشتی و زیردریایی و ساخت هواپیماهای سوخت رسان جدید از جمله مهمترین برنامه های وزارت دفاع آمریکا در این بودجه به شمار می رود.

این تحلیلگر سیاسی اضافه کرد: بخش زیادی از این بودجه نظامی، برای گسترش روند نظامی گری در اوکراین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اوباما خواهان بودجه اولیه 534 میلیارد دلاری برای پنتاگون شده است. چوسودوفسکی اضافه کرد: این یک افزایش بسیار سنگین در بودجه به اصطلاح دفاعی آمریکا به شمار می رود و آن در زمانی است که آمریکا مدعی است در عملیات های برقراری صلح، شرکت نموده است.

بر اساس اسناد پنتاگون، 5.3 میلیارد دلار از این بودجه برای تجهیز و آموزش سربازان عراقی و شبه نظامیان موسوم به مخالفان میانه روی دولت سوریه برای مقابله با داعش، هزینه خواهد شد.

دبیر مرکز تحقیقاتی جهانی سازی، اضافه کرد: آمریکا در واقع در حال تامین اقتصادی داعش به وسیله عربستان سعودی و قطر است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 630

به "افزایش بودجه نظامی آمریکا مستقیما چین و روسیه را هدف قرار داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بودجه نظامی آمریکا مستقیما چین و روسیه را هدف قرار داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید