افزایش قیمت بلیت اتوبوس هنوز قطعی نیست، مردم سفر ها را لغو کنند خبرنگاران

به گزارش فیس راز، وزیر راه و شهرسازی گفت: درباره افزایش موقت بلیت اتوبوس برای سفر های نوروزی هنوز تصمیمی گرفته نشده و در حال بررسی است.

افزایش قیمت بلیت اتوبوس هنوز قطعی نیست، مردم سفر ها را لغو کنند خبرنگاران

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از صداوسیما، محمد اسلامی با بیان اینکه مردم برنامه سفر نوروزی خود را لغو کنند گفت: مردم در شرایط کنونی بیماری کرونا و با توجه به توصیه های وزارت بهداشت، از انجام سفر های نوروزی و غیر ضرور در ایام باقی مانده امسال خودداری کنند.

اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی کشور از نظر شیوع ویروس کرونا مردم باید سفر های نوروزی خود را لغو کنند، اضافه نمود: به هیچ وجه افزایش قیمتی برای بلیت قطار و هواپیما نداریم، اما برای اتوبوس در طول سالیان گذشته با توجه به اینکه در ایام نوروز سفرهایشان عمدتاً به صورت یکسر خالی انجام می شود، درصدی را اعمال می کردیم و پس از ایام نوروز آن را به حالت قبل بازمی گرداندیم.

وی ادامه داد: درباره افزایش موقت بلیت اتوبوس برای سفر های نوروزی هنوز تصمیمی گرفته نشده و در حال بررسی است.

اسلامی یادآور شد: مردم در شرایط کنونی کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و با توجه به هشدار ها و توصیه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهتر است از انجام سفر های نوروزی و غیر ضروری در ایام باقی مانده امسال خودداری کنند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ضوابط، مقررات و شیوه نامه های بهداشتی برای همه حوزه های حمل و نقل برنامه ریزی و ابلاغ شده است و اگر هر کسی در اجرای این مصوبات ابلاغی کوتاهی کند، قطعاً با او برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1636

به "افزایش قیمت بلیت اتوبوس هنوز قطعی نیست، مردم سفر ها را لغو کنند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت بلیت اتوبوس هنوز قطعی نیست، مردم سفر ها را لغو کنند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید