تور ایتالیا: ایتالیا، آلمان و انگلیس مرزهای هوایی خود را بر آفریقا بستند

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اِسکای نیوز، به علت شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا به نام B.1.1.529 که در انگلیس، آفریقای جنوبی و بوتسوانا مشاهده شده است، لندن 6 کشور آفریقایی را در لیست قرمز سفر قرار داد.

تور ایتالیا: ایتالیا، آلمان و انگلیس مرزهای هوایی خود را بر آفریقا بستند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

ساجد جاوید وزیر بهداشت انگلیس طی بیانیه ای در توییتر گفت: آژانس ایمنی بهداشت انگلیس در حال آنالیز بیشتر این موضوع نیز است. داده های بیشتری مورد احتیاج است اما اکنون در حال اجرا اقداماتی هستیم.

ساجد جاوید با بیان اینکه 6 کشور آفریقایی به فهرست قرمز اضافه می شوند و پروازها از بعدازظهر فردا شنبه (به وقت محلی) به طور موقت متوقف می شوند افزود که مسافران انگلیس نیز باید قرنطینه شوند.

وی در ادامه اسامی این کشورها را به این ترتیب اظهار داشت؛ آفریقای جنوبی، نامیبیا، لسوتو، بوتسوانا، اسواتینی و زیمبابوه.

جاوید تاکید نمود که دانشمندان در خصوص نوع نو ویروس کرونا به شدت نگران هستند و باید تحقیقات بیشتری در خصوص این نوع انجام گردد.

وی با بیان اینکه نوع نو ممکن است مسری تر از نوع دلتا باشد، اظهار داشت که واکسن های موجود نیز شاید در برابر این واریانت کمتر موثر باشند.

در پی این رخ داد؛ کشورهای ایتالیا و آلمان هم چنین تصمیمی را اتخاذ کردند.

پروازها از آفریقای جنوبی، نامیبیا، لسوتو، بوتسوانا، اسواتینی و زیمبابوه به انگلیس از ساعت 12 بعد از ظهر فردا به حالت تعلیق در می آیند و مسافرانی که بعد از ساعت 16 روز یکشنبه به انگلیس می آیند نیز باید در هتل ها قرنطینه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2009

به "تور ایتالیا: ایتالیا، آلمان و انگلیس مرزهای هوایی خود را بر آفریقا بستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: ایتالیا، آلمان و انگلیس مرزهای هوایی خود را بر آفریقا بستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید