بانوان کارآفرین شهری و روستایی در ورامین حمایت می شوند

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، حسین کاغذلو عصر شنبه در مراسم بازدید از توانمندی بانوان کارآفرین روستاهای دمزآباد و آبباریک از توابع بخش جوادآباد ورامین در جمع خبرنگاران گفت: کارآفرینی به معنی تبدیل تهدیدها به فرصت ها و بهره وری مناسب از منابع است و بانوان کارآفرین همیشه توانسته اند با توانایی ها و برنامه ریزی های خوبی که دارند بر مشکلات و موانع غلبه نمایند و به موفقیت های مهمی دست یابند.

بانوان کارآفرین شهری و روستایی در ورامین حمایت می شوند

کاغذلو اضافه کرد: بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و بی توجهی به ظرفیت این افراد باعث می گردد که جامعه نیمی از توان خود را در توسعه و پیشرفت در اختیار نداشته باشد چرا که بانوان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به خوبی ثابت نموده اند که می توانند از ظرفیت و توان خود استفاده نموده و مسئولیت هایی که به آن ها واگذار گردیده است را به خوبی انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه بانوان کارآفرین ورامین از بینش بالایی برخوردار هستند که در مقام عمل توانسته اند توانایی های خود را اثبات نمایند گفت: امروز بسیاری از بانوان کارآفرین شهرستان ورامین توانسته اند در حوزه فراوری محصولات مختلف از جمله محصولات کشاورزی، صنایع دستی، پرورش گل و گیاه و فراوری محصولات صنعتی، علاوه بر پیشرفت اقتصادی منطقه، فرصت های شغلی پایداری را برای دیگر زنان به ویژه بانوان سرپرست خانوار ایجاد نمایند.

سرپرست فرمانداری ورامین بیان داشت: توان و ظرفیت بانوان در صورت حمایت مسئولان بروز بیشتری پیدا می نماید و یقینا در سایه این پیشرفت و توسعه فعالیت بانوان ، جامعه نیز از پیشرفت پایدار اقتصادی برخوردار می گردد.

وی با اشاره به فعالیت بانوان روستایی در حوزه فراوری و اشتغال گفت: در حال حاضر 6 دهیاری روستاهای شهرستان ورامین به منظور توسعه فعالیت های اقتصادی موظف گردیده اند تا طرح ها و برنامه های حمایتی خود را ارائه نموده و به توسعه فعالیت آنان کمک نمایند.

سرپرست فرمانداری ورامین گفت: کوشش می گردد تا با برپایی نمایشگاه های تخصصی فراوریات و محصولات بانوان ، علاوه بر آشنایی جامعه با ظرفیت این افراد ، زمینه را برای فروش محصولات بانوان فراهم نموده و به توسعه فعالیت این بخش عظیم از جامعه کمک کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 48

به "بانوان کارآفرین شهری و روستایی در ورامین حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان کارآفرین شهری و روستایی در ورامین حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید