تصادف زنجیره ای همراه با کولاک در محور تاکستان - ابهر محدوده ضیاءآباد

به گزارش فیس راز، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی از افزایش آمار مصدومان سانحه زنجیره ای ضیاء آباد به 47 نفر اطلاع داد. تا به امروز سه نفر هم جان باختند.

تصادف زنجیره ای همراه با کولاک در محور تاکستان - ابهر محدوده ضیاءآباد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از صدا و سیما؛ مرکز قزوین، طاهری فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان تاکستان گفت: همزمان با بارش برف و مسدود شدن راه های مواصلاتی، مساجد برای اسکان مسافران در راه مانده آماده سازی شده است.

وی گفت: به منظور خدمت رسانی مطلوب به در راه ماندگان ناشی از مسدودی راه های مواصلاتی شهرستان هماهنگی لازم با دستگاه های مربوطه به ویژه راهداری، نیروی انتظامی، شهرداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس اجرا شده است

وی خاطر نشان کرد: مساجد در نظر گرفته شده از نظر سیستم گرمایش در آمادگی کامل هستند و پذیرای هموطنان عزیز در راه مانده می باشند.

اسکان مسافران در راه مانده در مساجد تاکستان

آزاد راه قزوین -زنجان به علت کولاک شدید مسدود شد و مسافران در راه مانده در مساجد تاکستان و ضیا آباد اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر از امداد رسانی به صد ها نفر از مسافران در راه مانده به علت بارش برف و کولاک شدید تا به امروز خبر داده.

حسن آصفی گفت: تا به امروز تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به 360 نفر در محور الموت شرقی-قزوین امدادرسانی و به 260 نفر از در راه ماندگان اسکان داده اند.

وی گفت: همچنین تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به 111 نفر در محور الموت غربی-قزوین امدادرسانی و به 60 نفر از در راه ماندگان اسکان داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به 195 نفر در اتوبان قزوین- زنجان (محدوده تاکستان) امدادرسانی و به 152 نفر از در راه ماندگان اسکان داده اند.

حسن آصفی در خاتمه اضافه کرد: این آمار تا ساعت 22 روز آدینه 22 اسفند 99 است و تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در حال رهاسازی و یاری به در راه ماندگان هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1666

به "تصادف زنجیره ای همراه با کولاک در محور تاکستان - ابهر محدوده ضیاءآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای همراه با کولاک در محور تاکستان - ابهر محدوده ضیاءآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید