تهاتر بدهی مالیاتی 70 فعال اقتصاد

به گزارش فیس راز، مدیر کل امور مالیاتی فارس گفت: بدهی مالیاتی 70 فعال اقتصاد فارس تهاتر شد.

تهاتر بدهی مالیاتی 70 فعال اقتصاد

به گزارش از ، ناصر هاشمی مدیر کل امور مالیاتی فارس در کمیسیون صنعت و رونق فراوری اتاق بازرگانی استان، گفت: رویکرد این اداره کل افزایش تعامل هر چه بیشتر با فعالان بخش خصوصی استان است.

او با اشاره به اعلام سازمان امور مالیاتی کشور در مورد قانون بودجه و بحث تهاتر دولت به سایر فعالان اقتصاد ی، اضافه نمود: موضوع تهاتر بیش از 70 نفر از فعالان اقتصاد ی با اعتباری بیش از 34 میلیارد تومان محقق شده است.

هاشمی توضیح داد: سازمان امور مالیاتی استان آمادگی دارد برای تهاتر بدهی های دولت نسبت به فعالان اقتصاد همکاری بیشتری داشته باشد.

مدیر کل امور مالیاتی استان فارس ادامه داد: همچنین طلبکاران دستگاه های اجرایی و دولتی در مورد ارزش اضافه نموده سال جاری می توانند از اوراق اسناد خزانه استفاده نمایند که دستگاه اجرایی می تواند این اوراق را صادر و در اختیار دستگاه مالیاتی قرار دهد.

هاشمی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه امور مالیاتی استان با بخش خصوصی عنوان داشت: عمده بار اشتغال و فراوری ثروت کشور بر عهده بخش فراوری است و ما خدمت به بخش فراوری را به عنوان یک رسالت برای خود می دانیم.

او توضیح داد: مقرر شد کارگروه ویژه ای با حضور کارشناسان اداره کل امور مالیاتی استان و نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی فارس تشکیل گردد تا بتوانیم راه حل های عملیاتی تر و گام موثرتری برای کاهش و برطرف مسائل استانی فعالان اقتصاد استان برداریم.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 598

به "تهاتر بدهی مالیاتی 70 فعال اقتصاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهاتر بدهی مالیاتی 70 فعال اقتصاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید