جهانبخش: لوکادیا به این علت از پرسپولیس رفت! ، شاید کسی نداند ولی یک چیز برایش از فوتبال مهمتر است

به گزارش فیس راز، علیرضا جهانبخش بازیکن و کاپیتان تیم ملی از ماجرای حضور و جدایی لوکادیا در پرسپولیس و فوتبال ایران گفت.

جهانبخش: لوکادیا به این علت از پرسپولیس رفت! ، شاید کسی نداند ولی یک چیز برایش از فوتبال مهمتر است

به گزارش خبرنگاران آنلاین، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با عادل فردوسی پور درباره لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس صحبت کرد. جهانبخش با لوکادیا در تیم برایتون با یکدیگر همبازی بودند و این مهاجم هلند پیش از حضور در ایران، با ستاره فوتبال ایران مشورت کرد.

جهانبخش درباره حضور لوکادیا در ایران گفت: لوکادیا موقعی که داشت به ایران می رفت با من مشورت کرد و برای من عجیب بود. او جهان و فضای زندگی اش با بقیه فرق می نماید. شاید کسی نداند او یک دی جی حرفه ای است و موزیک برایش از فوتبال مهمتر است. زمانی که در برایتون بودیم، او همسایه بغلی من بود و همواره صدای موزیک از خانه اش به گوش می رسید. موقعی که گفت می خواهم بروم ایران، فکر می کردم شوخی می نماید. من هم نکات مثبت و منفی ایران را به او گفتم و بالاخره تصمیم گرفت که به پرسپولیس برود.

جهانبخش درباره ترک ایران و جدایی از پرسپولیس به وسیله لوکادیا گفت: تنها چیزی که به من گفت این بود که دیگر اینجا هیچ چیزی طبیعی نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2330

به "جهانبخش: لوکادیا به این علت از پرسپولیس رفت! ، شاید کسی نداند ولی یک چیز برایش از فوتبال مهمتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: لوکادیا به این علت از پرسپولیس رفت! ، شاید کسی نداند ولی یک چیز برایش از فوتبال مهمتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید