حزب الله: بیشتر بحران های منطقه ناشی از آمریکاست

به گزارش فیس راز، نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید نمود بیشتر مسائل و بحران هایی که کشورها و مردم منطقه با آن درگیر هستند، ناشی از حضور و سیاست ایالات متحده آمریکا است.

حزب الله: بیشتر بحران های منطقه ناشی از آمریکاست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله روز آدینه طی نطقی تاکید نمود که بیشتر مسائل و بحران هایی که کشورها و مردم منطقه با آن روبه رو هستند ناشی از ایالات متحده آمریکا است که به دنبال ضربه زدن به ثبات سیاسی، مالی، مالی و اجتماعی کشورهای منطقه است.

این مقام حزب الله، آمریکا را عامل اصلی بحران مالی و مالی لبنان خواند و گفت: آمریکا لبنان را تحریم نموده است، به شرکت هایی که می خواهند در لبنان سرمایه گذاری نمایند زور می گوید، به قاچاق پول به خارج از کشور لبنان یاری می نماید و با فشار بر بانک های لبنان آنها را وادار می نماید بر سپرده گذاران سخت بگیرند و از این طریق به دنبال گرسنه نگاه داشتن ملت لبنان است:.

به گزارش پایگاه خبری المنار، دعموش رای اعتماد مجلس لبنان به دولت جدید این کشور را دستاوردی برای شروع همکاری و ساماندهی عرصه داخلی دانست و اضافه کرد: بی تردید ماموریت دولت جدید در شرایط سخت و پیچیده کشور آسان نخواهد بود.

او با تاکید بر احتیاج دولت به داشتن فرصت برای ارائه راه چاره ها و کوشش و نتیجه گیری گفت: دولت لبنان چالش های بزرگی پیش رو دارد، از چالش مالی و مالی گرفته که روز به روز خطرناک تر می گردد تا چالش مردمی، زیرا لبنانی ها عملکرد دولت را زیر نظر دارند و بخشی از آنها به این دولت جدید برای درمان مسائل امید بسته اند تا برسد به چالش سیاسی که دولت با آن روبروست، زیرا بعضی روی شکست و سقوط آن حساب نموده اند.

شیخ دعموش گفت: در برابر این چالش ها دولت باید مرحله کوشش جدی را شروع کند و تدابیر فوری و فشرده ای به کار گیرد تا به دستاوردهایی سریع و قابل توجه در سطوح مالی و معیشتی دست یابد زیرا هیچ تعللی در برابر این چالش ها جایز نیست. مسئولیت های سنگینی بر دوش دولت است که باید خود و شایستگی خود را در عمل به آن ثابت نمایند تا از آزمون اعتماد سربلند بیرون آید.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 877

به "حزب الله: بیشتر بحران های منطقه ناشی از آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب الله: بیشتر بحران های منطقه ناشی از آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید