خبرنگاران خطر کرونا در گتوند جدی است

به گزارش فیس راز، دزفول-خبرنگاران- فرماندار شهرستان گتوند ضمن هشدار به شهروندان برای پیشگیری از کرونا گفت: خطر مبتلا شدن افراد به کرونا در این شهرستان جدی است.

خبرنگاران خطر کرونا در گتوند جدی است

عبدالرضا احسانی نیا شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه تا به امروز 722 نفر از شهفرایندان در مناطق شهری و روستایی شهرستان گتوند به کرونا مبتلا شده اند، اضافه کرد: مردم همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نموده و از تجمعات خودداری نمایند.

وی با اشاره به اینکه میانگین افراد مبتلا به کرونا30 تا 60 سال است، ادامه داد: تعداد بیماران این شهرستان از لحاظ جنسیتی نزدیک به هم می باشند.

وی گفت: 21 بیمار بومی شهرستان گتوند تا کنون بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

فرماندار شهرستان گتوند گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 40 جلسه ستاد مقابله با کرونا برگزار و همچنین اقدامات پیشگیرانه زیادی برای مقابله با این ویروس در شهرستان گتوند اجرا شده است.

احسانی نیا اضافه کرد: اگر مردم رعایت و همکاری ننمایند اقدامات ستاد مقابله با کرونا نتیجه نمی دهد.

تذکر و توزیع ماسک بین مردم در گتوند

فرماندار شهرستان گتوند اضافه کرد: بعضی از ادارات، نهاد ها و دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در معابر، خیابان ها و اماکن عمومی ضمن توزیع ماسک بین شهفرایندان، به افرادی که از ماسک استفاده نمی نمایند تذکر می دهند.

احسانی نیا ادامه داد: مردم از ماسک استفاده نمایند و توصیه های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی اضافه کرد: کلاس های آموزشی برای پیشگیری ومقابله با ویروس کرونا با حضور و هماهنگی فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، سپاه، صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، شهرداران، بخشداری ها، شوراها، دهیاران، گروه های مردمی و معتمدین در مناطق مختلف در حال برگزاری است.

فرماندار گتوند در سرانجام گفت: انتظار می رود همه اقشار مردم ظرفیت خود را در جهت ریشه کن کردن این ویروس بکار گیرند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران کووید19 در کشور به 252 هزار و 720 نفر است و در طول 24 ساعت گذشته، 142 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 12 هزار و 447 نفر رسید.

از اواخرادیبهشت ماه فرایند ابتلا به کرونا در خوزستان فرایند صعودی یافته و همچنان این استان در شرایط قرمزواقع شده است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1214

به "خبرنگاران خطر کرونا در گتوند جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خطر کرونا در گتوند جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید