دانشگاه علامه طباطبائی در برنامه پژوهشی ژان مونه اتحادیه اروپا پروژه گرفت

به گزارش فیس راز، دانشگاه علامه طباطبائی برای دومین سال پیاپی، پیروز به ثبت پروژه و دریافت گرنت پژوهشی در برنامه اراسموس پلاس، بخش ژان مونه کمیسیون اروپایی شد.

دانشگاه علامه طباطبائی در برنامه پژوهشی ژان مونه اتحادیه اروپا پروژه گرفت

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، پروژه سال 2019 این دانشگاه با عنوان طرح ها و تجربیات اتحادیه اروپا در حوزه کتابخانه های عمومی (کاربست برای ایران) که توسط گلینی مقدم از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی ارائه شده، پیروز به دریافت گرنت پژوهشی به رقم 49125 یورو از آژانس آموزش، فرهنگی و سمعی بصری اروپا شده است.

این در حالی است که در سال 2018 نیز پژوهشگران دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی پیروز به ثبت پروژه و دریافت گرنت پژوهشی در این برنامه شده بودند.

دانشگاه علامه طباطبائی تنها نهاد علمی ایران و همچنین منطقه غرب آسیا است که در امسال پیروز به اخذ پروژه از اتحادیه اروپا شده است.

از سوی دیگر در میان طبقه بندی های برنامه ژانمونه، کشورهای اروپایی بیشترین تعداد پروژه های پذیرفته شده را به خود اختصاص داده اند.

در بخش آموزش و پژوهش از تعداد 196 پروژه پذیرفته شده، تعداد 149 مورد (بیش از 76 درصد)، در بخش گفت وگوی دنیا آکادمیک و سیاست گذاری از مجموع 79 پروژه پذیرفته شده، تعداد 56 مورد (بیش از 70 درصد) و در بخش حمایت از انجمن ها از تعداد 10 پروپوزال پذیرفته شده مجموعاً 9 مورد (90 درصد) به کشورهای اروپایی اختصاص داشته است که با توجه به این آمار، حضور پروژه دانشگاه علامه طباطبائی از ایران در میان پذیرفته شدگان در این برنامه موضوعی شایان توجه است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 315

به "دانشگاه علامه طباطبائی در برنامه پژوهشی ژان مونه اتحادیه اروپا پروژه گرفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشگاه علامه طباطبائی در برنامه پژوهشی ژان مونه اتحادیه اروپا پروژه گرفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علامه طباطبائی در برنامه پژوهشی ژان مونه اتحادیه اروپا پروژه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید